Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι επίσημες φωτογραφίες της νέας Mercedes E-Class!

Με πιο μοντέρνες και αεροδυναμικές γραμμές αποκαλύπτεται η νέα Mercedes E-Class.
Διέρρευσαν οι επίσημες φωτογραφίες της νέας Mercedes E-Class στο διαδίκτυο, λίγες μόνο ημέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο της στις 11 Ιανουαρίου, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.

Η νέα E-Class είναι μακρύτερη κατά 43 χλστ. σε σχέση με την
προηγούμενη και με μακρύτερο μεταξόνιο κατά 65 χλστ.
Μετά από τις φωτογραφίες του εσωτερικού της και το πρώτο επίσημο σχέδιο του αμαξώματός της, η νέα Mercedes E-Class αποκαλύπτεται ολοκληρωτικά, ύστερα από τη διαρροή των επίσημων φωτογραφιών της στο διαδίκτυο.

Οι φωτογραφίες αυτές συνοδεύονται επιπλέον και από τα πρώτα επίσημα στοιχεία για το νέο μοντέλο, τα οποία αποκαλύπτουν ότι η νέα E-Class είναι μακρύτερη κατά 43 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη (4.923 χλστ. συνολικά), αλλά και με μακρύτερο μεταξόνιο που φθάνει τα 2.939 χλστ. (+65 χλστ.).

Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά από τα 2,0 λίτρα. Στη diesel
E 220d η μέση κατανάλωση είναι μόλις 3,9 λτ./100 χλμ.
Σχεδιαστικά, όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, το αμάξωμα της νέας Mercedes E-Class ακολουθεί τις πιο στρογγυλεμένες γραμμές αυτού της C-Class, σε ένα αρκετά κομψό και στυλάτο αποτέλεσμα. Επιπλέον αυτού, στο πίσω μέρος είναι εμφανής η σχέση με το αντίστοιχο τμήμα της κορυφαίας S-Class.

Στο πεδίο των κινητήρων, η γκάμα της νέας E-Class θα ξεκινά από τη βενζινοκίνητη E 200 με 2λιτρο turbo κινητήρα 184 ίππων, αλλά και την E 220d με 2λιτρο turbodiesel 195 ίππων και μέση κατανάλωση μόλις 3,9 λτ./100 χλμ. 
Η αεροδυναμική του αμαξώματος της νέας E-Class είναι
καλύτερη από ποτέ, με οφέλη σε επιδόσεις και κατανάλωση.

Στις επιλογές θα υπάρχει επίσης η υβριδική E 350e με 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής ισχύος 279 ίππων. Τέλος, στην κορυφή των επιλογών θα δούμε και έκδοση AMG με 4,0 λτ. V8 twin-turbo βενζινοκινητήρα σχεδόν 600 ίππων.

Ολοκληρώνοντας με τα πρώτα χαρακτηριστικά της νέας Mercedes E-Class, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η αεροδυναμική του αμαξώματος θα είναι καλύτερη από ποτέ, με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις cd: 0,23.

Τέλος, ο αγοραστής της νέας E-Class θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4 διαφορετικών αναρτήσεων, την «κανονική», τη χαμηλότερη κατά 15 χλστ. για τις εκδόσεις Avantgarde, την χαμηλότερη κατά 15 χλστ. με ενεργά αμορτισέρ, καθώς και μια προαιρετική αερανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
TAG