Για πρώτη φορά η Audi δημιουργεί ένα R8 με κίνηση μόνο στους δύο και μάλιστα στους πίσω τροχούς, με το νέο R8 V10 RWS να έρχεται για να απευθυνθεί στους απαιτητικούς της οδήγησης.

Φυσικά, η μεγάλη διαφορά της εν λόγω περιορισμένης παραγωγής έκδοσης του supercar της Audi έχει να κάνει με την αποπομπή της τετρακίνησης quattro, προς χάριν της πίσω κίνησης.

Σχεδιαστικά, το R8 V10 RWS ξεχωρίζει με τη μαύρη ματ εμπρόσθια γρίλια, τους μαύρους αεραγωγούς, αλλά και τις επίσης μαύρες αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών, που συνδυάζονται με ελαστικά 245/35 εμπρός και 295/35 πίσω.
Στις επιδόσεις, το μοτέρ 5,2 λίτρων V10 FSI των 540 ίππων και 540 Nm ροπής παραμένει, όμως το 0-100 χλμ./ώρα στα 3,7 δευτερόλεπτα, είναι 0,3 δλ. πιο αργό από το τετρακίνητο μοντέλο. Η τελική αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα (3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το Spyder).
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου