Για πρώτη φορά η Audi δημιουργεί ένα R8 με κίνηση μόνο στους δύο και μάλιστα στους πίσω τροχούς, με το νέο R8 V10 RWS να έρχεται για να απευθυνθεί στους απαιτητικούς της οδήγησης.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgI-VHdZEfRsWMNj2YReaRubhGC0pUHFuGhzJvJHgRDQBVlJOYNtk9F9gJKbe39i2XHqDLh3BKn3OnKYJHXBzWLAYwXqDtocnK2KYzQVkuA5w9fwobkaoR2J7bDoS0JxSDFtGxYFXEEwn0/s320/R8+V10+RWS+%25284%2529.jpg)
Φυσικά, η μεγάλη διαφορά της εν λόγω περιορισμένης παραγωγής έκδοσης του supercar της Audi έχει να κάνει με την αποπομπή της τετρακίνησης quattro, προς χάριν της πίσω κίνησης.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjND_Xd2-d8tMJsPH8EsNWmTinIwjuAT6uB5jxzA93tStH1wBOFuruzeDNlNTjUTQu-eYIbnpHayWsS1sWu0R6S2p_MUcVH6auk0KKJvN_ScT_8KNwPlllSs4MvN37TD7L8tISvOly1T20/s320/R8+V10+RWS+%25282%2529.jpg)
Σχεδιαστικά, το R8 V10 RWS ξεχωρίζει με τη μαύρη ματ εμπρόσθια γρίλια, τους μαύρους αεραγωγούς, αλλά και τις επίσης μαύρες αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών, που συνδυάζονται με ελαστικά 245/35 εμπρός και 295/35 πίσω.
Στις επιδόσεις, το μοτέρ 5,2 λίτρων V10 FSI των 540 ίππων και 540 Nm ροπής παραμένει, όμως το 0-100 χλμ./ώρα στα 3,7 δευτερόλεπτα, είναι 0,3 δλ. πιο αργό από το τετρακίνητο μοντέλο. Η τελική αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα (3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το Spyder).
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου