Μπορεί το όριο για την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας να έχει μειωθεί από τα τέλη της περσινής χρονιάς στα 90 γρ. CO2/χλμ., ωστόσο υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον 50 μοντέλα στην ελληνική αγορά που αποφεύγουν το χαράτσι.
Όπως γνωρίζουμε, για τα αυτοκίνητα που ταξινομούνται από την 1/11/2010 και μετά, το κόστος των τελών κυκλοφορίας δεν εξαρτάται από τον κυβισμό, αλλά από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (τα γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο).
Για το 2017, η πληρωμή των τελών πρέπει να γίνει μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή, όμως με βάση τις περσινές αλλαγές στις οποίες προέβη η κυβέρνηση, τα μοντέλα που εκπέμπουν έως 90 γρ./χλμ. απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Σε αυτή την κατηγορία δεν ανήκουν μόνο ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα, όπως θα περίμεναν οι περισσότεροι. Όπως θα δείτε παρακάτω, στην ελληνική αγορά υπάρχουν 50 αυτοκίνητα, από όλες σχεδόν τις κατηγορίες, που παίρνουν… ελευθέρας από το υπουργείο Οικονομικών και δεν πληρώνουν.
Ας τα δούμε αναλυτικά:
1. Alfa Romeo MiTo 1,3 JTDM-2 (diesel): 90 γρ./χλμ.
2. Αudi A3 e-tron (υβριδικό): 35 γρ./χλμ.
3. Audi A3 g-tron 1,4 TFSI (φυσικό αέριο): 89 γρ./χλμ.
4. BMW i3 REX (ηλεκτρικό): 13 γρ./χλμ.
5. BMW i3 (ηλεκτρικό): 0 γρ./χλμ.
6. BMW i8 (υβριδικό): 49 γρ./χλμ.
7. BMW 116d EfficientDynamics (diesel): 89 γρ./χλμ.
8. BMW 740Le (υβριδικό): 48 γρ./χλμ.
9. Citroen C1 1,0 VTi 68 S/S (βενζίνη): 88 γρ./χλμ.
10. Citroen C3 1,6 BlueHDI 75 PS S&S (diesel): 83 γρ./χλμ.
11. Citroen C4 1,6 BlueHDI 100 S/S (diesel): 86 γρ./χλμ.
12. Citroen C4 Cactus 1,6 BlueHDi 100 SST (diesel): 87 γρ./χλμ.
13. DS 3 1,6 BlueHDi (diesel): 87 γρ./χλμ.
14. DS 5 2,0 HYBRID4 (υβριδικό): 90 γρ./χλμ.
15. Fiat 500 1,3 MTJ (diesel): 89 γρ./χλμ.
16. Fiat 0,9 TwinAir 85 PS (βενζίνη): 90 γρ./χλμ.
17. Fiat Panda 0,9 TwinAir Natural Power (φυσικό αέριο): 85 γρ./χλμ.
18. Fiat Punto 1,3 MTJ (diesel): 89 γρ./χλμ.
19. Ford Fiesta 1,5 TDCi ECOnetic (diesel): 82 γρ./χλμ.
20. Ford Focus 1,5 TDCi ECOnetic 105 PS (diesel): 88 γρ./χλμ.
21. Lexus CT 200h (υβριδικό): 82 γρ./χλμ.
22. Mercedes B 250e (ηλεκτρικό): 0 γρ./χλμ.
23. Mercedes C 350e (υβριδικό): 48 γρ./χλμ.
24. Mercedes E350e (υβριδικό): 49 γρ./χλμ.
25. Mercedes GLC 350e 4MATIC (υβριδικό): 59 γρ./χλμ.
26. Mercedes GLE 500e 4MATIC (υβριδικό): 78 γρ./χλμ.
27. Mercedes S 500e Long (υβριδικό): 65 γρ./χλμ.
28. MINI One D (diesel): 89 γρ./χλμ.
29. Opel Astra 1,6 CDTi 110 PS (diesel): 90 γρ./χλμ.
30. Opel Corsa 1,3 CDTi (diesel): 87 γρ./χλμ.
31. Peugeot 108 1,0 VTi (βενζίνη): 88 γρ./χλμ.
32. Peugeot 2008 1,6 BlueHDI 100 S&S (diesel): 90 γρ./χλμ.
33. Peugeot 208 1,6 BlueHDI 100 PS (diesel): 79 γρ./χλμ.
34. Peugeot 208 1,6 BlueHDI 75 PS (diesel): 90 γρ./χλμ.
35. Renault Clio 1,5 dCi 75 & 90 PS (diesel): 85 γρ./χλμ.
36. Renault Clio 1,5 dCi 110 PS (diesel): 90 γρ./χλμ.
37. Renault Clio Sport Tourer 1,5 dCi 75 & 90 PS (diesel): 90 γρ./χλμ.
38. Skoda Citigo CNG (φυσικό αέριο): 82 γρ./χλμ.
39. Toyota Auris 1,4 D-4D (diesel): 89 γρ./χλμ.
40. Toyota Auris HSD (υβριδικό): 79 γρ./χλμ.
41. Toyota Corolla 1,4 D-4D (diesel) 89 γρ./χλμ.
42. Toyota Prius (υβριδικό): 89 γρ./χλμ.
43. Toyota Yaris HSD (υβριδικό): 75 γρ./χλμ.
44. VW Polo 1,4 TDI BlueMotion (diesel): 82 γρ./χλμ.
45. VW e-Golf (ηλεκτρικό): 0 γρ./χλμ.
46. VW Golf GTE (υβριδικό): 35 γρ./χλμ.
47. VW eco up! (φυσικό αέριο): 82 γρ./χλμ.
48. VW e-up! (ηλεκτρικό): 0 γρ./χλμ.
49. Volvo V60 Plug-in Hybrid (υβριδικό): 48 γρ./χλμ.
50. Volvo XC 90 T8 Hybrid (υβριδικό): 49 γρ./χλμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου