Η επιτομή του downsizing: Νέος 1.000άρης turbo για το Ford Focus!

Ποιός θα μας έλεγε μόλις πριν μια 5ετία, ότι θα ερχόταν πολύ σύντομα η στιγμή που θα βλέπαμε ένα 1.000άρι μοτέρ κάτω από το καπό ενός μικρομεσαίου! Και σήμερα, η Ford ανακοίνωσε και επίσημα ότι ο νέος turbo (EcoBoost) κινητήρας του 1,0 λίτρου θα εφοδιάσει το Ford Focus, αντικαθιστώντας τις εκδόσεις με τον 1,6 Ti-VCT ατμοσφαιρικό κινητήρα.


Το νέο Ford B-MAX θα λάβει και αυτό τον νέο 1,0 EcoBoost.
Με 3 κυλίνδρους, άμεσο ψεκασμό και turbo, ο νέος compact 1.000άρης κινητήρας εντάσσεται στη γκάμα των EcoBoost βενζινοκίνητων μηχανικών συνόλων της Ford. Παράλληλα, θα είναι και ο μικρότερος σε χωρητικότητα κινητήρας της μικρομεσαίας κατηγορίας, ενώ θα διατεθεί σε δύο διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, μια με 100 και μια με 125 ίππους (ροπή: 170 Nm ή 200 Nm με Overboost, μεταξύ 1.400 και 4.500 στροφών). Εντυπωσιακά χαμηλά για βενζινοκίνητο μοτέρ είναι τα νούμερα τις κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων που ανακοινώνει η Ford για το νέο 1.000άρη EcoBoost, αφού στα 100 άλογα η μέση κατανάλωση βενζίνης είναι 4,8 λτ./100 χλμ. (5,0 στους 125 ίππους) και οι εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. (114 στους 125 ίππους).

Τις απολύτως compact διαστάσεις έχει
το νέο μοτέρ της Ford.

Η διάθεση των νέων εκδόσεων του Ford Focus με τον 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα, αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη και στη χώρα μας το Φεβρουάριο. Οι δύο αυτές νέες προσθήκες θα σημάνουν το τέλος του 1,6 Ti-VCT με τους 105 και 125 ίππους, ενώ λόγω του μικρού τους κυβισμού, αναμένεται να έχουν μια πολύ ανταγωνιστική τιμή. Εκτός πάντως του Focus, είναι πολύ σημαντικό να σημειώσουμε ότι μέσα στη χρονιά το νέο κινητήρα θα πάρει τόσο το νέο B-MAX, το νέο μικρό πολυχρηστικό της Ford, όσο και τα μεγαλύτερα C-MAX και Grand C-MAX, όπως τέλος, και το ανανεωμένο Fiesta.

TAG