Η VW βάζει τέλος στον 1,4 TSI, έρχεται ο νέος 1.500άρης TSI!

Η VW αντικαθιστά τον 1,4 TSI με μια νέα γενιά TSI κινητήρων στα 1,5 λίτρα. Το ντεμπούτο θα γίνει στο Golf.
Η VW αποκάλυψε τα περισσότερα από τα στοιχεία της νέας γενιάς των TSI βενζινοκινητήρων στα 1,5 λίτρα, οι οποίοι θα αντικαταστήσουν τον γνωστό μας 1.400άρη TSI.

Ο καινούργιος 1,5 λτ. TSI θα διατεθεί με 130 και 150 ίππους.
Η VW υπόσχεται μειωμένη κατά 10% κατανάλωση καυσίμου.
Αρχικά, ο νέος TSI με κυβισμό 1.498 κ.εκ. και κωδική ονομασία «EA211 1.5 TSI evo» θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις 130 και 150 ίππων. Χαρακτηριστικό του θα είναι η προσφορά της ροπής του από τις πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας του, αφού για παράδειγμα η έκδοση των 130 ίππων, διαθέτει 200 Nm ροπής μόλις από τις 1.300 στροφές.

Στα χαρακτηριστικά του επίσης συγκαταλέγεται η υιοθέτηση τουρμπίνας μεταβλητής γεωμετρίας, κάτι που έως σήμερα στους κινητήρες βενζίνης έχουμε δει από πλευράς VW Group μόνο στα ισχυρότερα μοντέλα των εταιρειών του. Άκρως εντυπωσιακή είναι και η σχέση συμπίεσης του μοτέρ (12,5:1).

Ο νέος 1.500άρης TSI σταδιακά θα μεταφερθεί σε πολλά
μοντέλα του Ομίλου VW, μεταξύ των οποίων και το Audi A3.
Συνεχίζοντας με τα στοιχεία του νέου κινητήρα, όπως αναφέρει η VW αρκετή δουλειά έχει γίνει ώστε να μειωθούν οι τριβές και παράλληλα να πραγματοποιηθεί όσο το δυνατόν πιο τέλεια καύση (σε κύκλο Miller), ενώ αρκετές βελτιώσεις έχουν γίνει και στο γνωστό μας σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (Active Cylinder Technology), που είναι διαθέσιμο και στις δύο εκδόσεις ισχύος.

Σε αυτόν τον κινητήρα μάλιστα, η VW είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί τη νέα, 4η γενιά άμεσου ψεκασμού, με στόχο μεταξύ άλλων και τη μείωση των εκπομπών ρύπων.

Στην πράξη, ο νέος 1,5 TSI προσφέρει έως και 10% βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τον 1,4 TSI των 125 ίππων, με τη VW να αναφέρει ότι αυτή η βελτίωση θα είναι αντιληπτή από τον οδηγό και δεν θα μείνει μόνο στα χαρτιά.

Αρχικά, ο νέος EA211 evo βενζινοκινητήρας αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στα VW Golf, Audi A3, SEAT Leon και Skoda Octavia στα τέλη του 2016, όπου όπως προείπαμε θα αντικαταστήσει τον 1,4 TSI. Στη συνέχεια θα πάρει τη θέση του και κάτω από το καπό ακόμη περισσότερων μοντέλων του VW Group.
TAG