Οι εικονιζόμενες τρεις εκδοχές της λιμουζίνας της Maybach, μπορεί να είναι και οι τελευταίες στη σύγχρονη ιστορία της. |
Θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς βέβαια σε ποιόν θα λείψουν οι γερμανικές λιμουζίνες, που στην Ελλάδα προ-κρίσης κόστιζαν 600.000 ευρώ και σήμερα έχουν φτάσει στο 1 εκατομμύριο! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το 2010 κατασκευάστηκαν μόλις 157 Maybach, την ίδια στιγμή που η Daimler είχε θέσει ως στόχο τις 1.500 μονάδες. Έτσι κι αλλιώς πάντως, εάν δεν βρεθεί τελικά λύση με την Aston Martin, η Maybach θα αποτελέσει παρελθόν από την 1η κιόλας Ιουλίου. Όχι ότι δεν έχει βρεθεί σε αυτή τη θέση ξανά η πολυτελής μάρκα, αφού από το 1945 μέχρι και το 2002 η Maybach που έχει ιδρυθεί το 1909, είχε σταματήσει την παραγωγή της. Σε κάθε περίπτωση πάντως σύντομα θα ξέρουμε το τι μέλλει γενέσθαι, με τον Πρόεδρο της Daimler, Dieter Zetsche, να τονίζει ότι πιθανότερο είναι να καταλήξουν οι δύο πλευρές σε συμφωνία.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου