Η BMW βάζει το νέο 2λιτρο turbo και στη Σειρά 5

Η BMW δημιουργεί για τη νέα Σειρά 5 την πλέον προσιτή της έκδοση, προσθέτοντας στη γκάμα των μοτέρ της το νέο 2λιτρο turbo άμεσου ψεκασμού, που μόλις πρόσφατα είδαμε και στη BMW X1. Θυμίζουμε ότι μέχρι σήμερα, η βασική έκδοση της "5άρας" ήταν η 3λιτρη 523i των 204 ίππων.

Ο νέος τετρακύλινδρος 2λιτρος turbo άμεσου ψεκασμού με σύστημα BMW Valvetronic (μεταβλητός έλεγχος των βαλβίδων), θα προσφερθεί σε δύο διαφορετικές εκδόσεις ισχύος, την 520i και την 528i. Στην πρώτη έκδοση, η οποία θα είναι και η πλέον προσιτή στη γκάμα, θα αποδίδει 184 ίππους ισχύος και 270 Nm ροπής, προσφέροντας αρκετά καλές επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.). Η μέση κατανάλωση διατηρείται χαμηλά, στα 6,8 λτ./100 χλμ. για την έκδοση με το 6ατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ και οι εκπομπές ρύπων είναι μειώμενες, στα 157 γρ./χλμ.

Η δεύτερη έκδοση του καινούργιου κινητήρα της BMW θα έχει απόδοση 245 ίππων, με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 350 Nm. Οι επιδόσεις που προσδίδει στη Σειρά 5 είναι πολύ γρήγορες, με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι και εδώ πολύ χαμηλή, με τη BMW να ανακοινώνει μέση τιμή 6,8 λτ./100 χλμ. (ίδια με την 520i), ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι 159 γρ./χλμ. Οι δύο αυτές νέες εκδόσεις της BMW Σειρά 5 αναμένονται στη χώρα μας μέσα στο Φθινόπωρο. Μαζί τους θα έλθουν και οι νέες τετρακίνητες εκδόσεις της "5άρας", που πλέον θα συνδυάζονται με τρεις εκ των βενζινοκινητήρων και τρεις εκ των diesel.
TAG