GT 86: Η Toyota επιστρέφει στα κουπέ!

Στα μέσα του 2012 θα δούμε το νέο Toyota GT 86, που σηματοδοτεί και την επιστροφή της μάρκας στα μικρομεσαία κουπέ.

Μετά από αναμονή 5 ετών, όταν το τέλος της 37ετούς πορείας της θρυλικής Celica ήρθε και επίσημα τον Απρίλιο του 2006, η Toyota αποφασίζει να επιστρέψει στα μικρομεσαία κουπέ και παρουσιάζει αυτές τις ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο το νέο της δημιούργημα. Και αυτή τη φορά, με τη σύμπραξη και της Subaru, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να προσδώσουν έναν περισσότερο σπορ και «σκληροπυρηνικό» χαρακτήρα στο πολύ σημαντικό τους αυτό μοντέλο, το οποίο θα ονομάζεται και επίσημα πλέον, «GT 86».

Τελική 230 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ. για το GT
Το τεχνικό και μηχανικό υπόβαθρο του νέου Toyota GT 86 λοιπόν, μας φέρνει ένα πισωκίνητο κουπέ μήκους 4,24 μέτρων, με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ανάρτηση γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και διπλών ψαλιδιών πίσω,. Ο κινητήρας του είναι ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός boxer της Subaru, ο οποίος περιλαμβάνει το σύστημα άμεσου ψεκασμού D-4S της Toyota, με αποτέλεσμα η απόδοσή του να ανεβαίνει στους 200 ίππους στις 7.000 (!) στροφές και στα 205 Nm ροπής στις 6.600. Τα νούμερα αυτά είναι αρκετά για να κινήσουν GT 86 σε γρήγορους ρυθμούς, αφού το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 6,8 δλ. και η τελική του φτάνει τα 230 χλμ./ώρα. Για τους πιο απαιτητικούς, το αγωνιστικό τμήμα της Toyota εξελίσσει σύμφωνα με πληροφορίες και μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του νέου ιαπωνικού κουπέ, πιθανότατα με κομπρέσσορα και όχι με turbo, η οποία και αναμένεται να προσθέσει αρκετά περισσότερη εκρηκτικότητα και περίπου 50 ίππους ισχύος.
Με σπορτίφ στοιχεία το εσωτερικό του Toyota GT 86.

Σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση του GT 86, η Toyota επέλεξε για το νέο της κουπέ 2+2 θέσεων, ένα αμάξωμα ισόποσα επιθετικό και μοντέρνο, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που αναμένεται να ικανοποιήσει τους θιασώτες των κουπέ της εταιρείας. Στο εσωτερικό, το περιβάλλον έχει αρκετά σπορτίφ στοιχεία (π.χ. το λευκό ταχύμετρο, οι αεροπορικού τύπου διακόπτες στην κονσόλα και ο μικρός σε μέγεθος επιλογέας), χωρίς πάντως η σχεδίαση να μπορεί να χαρακτηριστεί ξεχωριστή. Ολοκληρώνοντας, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το νέο Toyota GT 86 θα το δούμε στις Ευρωπαϊκές αγορές – μεταξύ των οποίων και η χώρα μας – στα μέσα περίπου του 2012 και σε τιμές άκρως ανταγωνιστικές.

TAG