Η Renault αποκαλύπτει τελικά το ZOE - Θα είναι ένα από τα πιο φθηνά ηλεκτρικά της εποχής!

Το 100% ηλεκτρικό Renault ZOE είναι ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά στην Ευρώπη και με αυξημένη αυτονομία κίνησης.
Το 'πε και το 'κανε! Η Renault έχει δηλώσει εδώ και μια 2ετία ότι πλέον θα επικεντρωθεί στα "ρεαλιστικά" ηλεκτρικά μοντέλα και το νέο ZOE που παρουσιάστηκε στη Γενεύη, έρχεται πλέον για να επιβεβαιώσει αυτή της την υπόσχεση.

Το νέο Renault ZOE θα έχει ένα καμπυλόγραμμο αμάξωμα
και διαστάσεις μικρού αυτοκινήτου (π.χ. μήκος: 4,08 μ.).
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κατηγορηθεί για πολλά, κυρίως όμως για την αυξημένη τους τιμή και τη μικρή τους αυτονομία. Η Renault από την άλλη πλευρά, έχοντας ήδη παρουσιάσει το -διαστάσεων μοτοσικλέτας- Twizy, το ηλεκτρικό επαγγελματικό Kangoo Z.E. και την ηλεκτρική έκδοση του σεντάν Fluence, είναι ίσως η μάρκα που πιστεύει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ότι το μέλλον θα είναι ηλεκτρικό. Και πλέον, οι Γάλλοι αποφασίζουν να μας δείξουν στην έκθεση της Γενεύης το νέο ηλεκτρικό τους μοντέλο, το ZOE, το οποίο από το Φθινόπωρο θα αποφασίσει να διεκδικήσει την πρωτιά των πωλήσεων στα ηλεκτρικά στην Ευρώπη.

Για να καταφέρει βέβαια να έχει εμπορική επιτυχία, το ZOE θα αποτελέσει ένα από τα πιο φθηνά - αλλά όχι προσιτά - ηλεκτρικά αυτοκίνητα του σήμερα. Στη Γαλλία λοιπόν, η Renault θα το προσφέρει με 15.700 ευρώ (ύστερα από το κρατικό bonus των 5.000 ευρώ), ενώ 79 ευρώ το μήνα θα κοστίζει η ενοικίαση της μπαταρίας του (για 3 χρόνια). Ήδη μάλιστα μπορεί κανείς να προ-παραγγείλει το αυτοκίνητο σε 11 αγορές της Ευρώπης, μέσω της διεύθυνσης www.renault-ze.com. Θυμίζουμε, ότι αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, τα περισσότερα ηλεκτρικά ξεπερνούν τα 30.000 ευρώ κόστους.

Στο εσωτερικό η σχεδίαση δεν είναι ριζοσπαστική, όμως
χαρακτηρίζεται από την ανεξάρτητη, κάθετη κεντρική κονσόλα.
Το ZOE χρησιμοποιεί για την κίνησή του έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 88 ίππων, ο οποίος στέλνει τη ροπή στους εμπρός τροχούς. Με τη βοήθεια μιας σειράς από ειδικών συστημάτων (π.χ. ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση και πέδηση) ή της παρουσίας των νέων, ειδικών ελαστικών Michelin Energy E-V, το ZOE μπορεί να εξασφαλίσει υψηλή αυτονομία κίνησης με μία φόρτιση (έως 210 χλμ.). Ειδικά δε για τη φόρτιση, η Renault επισημαίνει ότι το ZOE ανάλογα με τον τύπο της παροχής ρεύματος, μπορεί να φορτίσει πλήρως σε χρόνο από 30 λεπτά μέχρι και 9 ώρες. Στον τομέα των επιδόσεων, ανακοινώνεται μόνο προς το παρόν, ότι η τελική ταχύτητα φτάνει έως και τα 135 χλμ./ώρα.

Από πλευράς εμφάνισης, το ZOE ακολουθεί απλές γραμμές με πολλές καμπύλες, αλλά και κάποια ειδικά αισθητικά χαρακτηριστικά, που τονίζουν τον τεχνολογικά προηγμένο του χαρακτήρα χωρίς να είναι εξεζητημένα. Στο εσωτερικό, η γενικότερη σχεδίαση είναι επίσης απλή, όμως ξεχωρίζει η ανεξάρτητη κάθετη κεντρική κονσόλα, η οποία ενσωματώνει και την 7 ιντσών οθόνη αφής R-Link. Στην οθόνη αυτή απεικονίζονται όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου, ενώ υπάρχει και ένα νέο Σύστημα ψυχαγωγίας, με Σύστημα πλοήγησης της TomTom.
TAG