Πρωτότυπο Mazda MX-5 Yusho με 241 ίππους!

Περισσότερη δύναμη, πιο σπορτίφ εμφάνιση και αγωνιστικό στήσιμο για το πρωτότυπο Mazda MX-5 Yusho.
Η Mazda ενισχύει τη δυναμική του MX-5 παρουσιάζοντας στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Λειψίας το πρωτότυπο MX-5 Yusho, το οποίο με τους 241 ίππους του και το σπορτίφ του στήσιμο, μας προδιαθέτει για κάτι άκρως ενδιαφέρον!

Οι βελτιώσεις στο αμάξωμα και το χαμήλωμα της ανάρτησης,
προσδίδουν στο ΜΧ-5 Yusho μια αισθητική επιθετικότητα.
Στα ιαπωνικά, η λέξη "Yusho" σημαίνει "Νίκη" και η Mazda αποφασίζει να προσδώσει αυτή την ονομασία στο νέο, πρωτότυπο και πιο ισχυρό MX-5 που μας έχει παρουσιάσει. Το MX-5 Yusho Prototype λοιπόν, εφοδιάζεται με τον γνωστό 2λιτρο MZR βενζινοκινητήρα της μάρκας, ο οποίος εδώ συνδυάζεται με κομπρέσσορα και intercooler, αποκτά ειδικά πιστόνια της Cosworth και μια βελτιωμένη εξαγωγή, ενώ και ο εγκέφαλός του έχει προγραμματιστεί διαφορετικά. Μαζί με κάποιες άλλες μικρότερου είδους βελτιώσεις, η τελική απόδοση του μοτέρ αυτού ανεβαίνει από τους 160 στους 241 ίππους και η ροπή του φθάνει στα 274 Nm στις 5.400 στροφές (από 188 στις 5.000). Στον τομέα των επιδόσεων, παρότι η Mazda δεν ανακοινώνει χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα, μας δίνει τουλάχιστον την πληροφορία ότι η τελική ταχύτητα του MX-5 Yusho Prototype μπορεί να φτάσει τα 240 χλμ./ώρα.

Σπορ ατμόσφαιρα και στο εσωτερικό του MX-5 Yusho,
με καθίσματα Recaro και επενδύσεις σε δέρμα και αλκαντάρα.
Εκτός βέβαια από το κομμάτι του κινητήρα, το ΄πρωτότυπο MX-5 Yusho έχει λάβει αλλαγές και στην ανάρτησή του, περιλαμβάνοντας νέα, πιο χαμηλά ελατήρια της Eibach, σπορ αμορτισέρ της Bilstein και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές. Επίσης, στο αμάξωμά του, το ματ λευκό χρώμα, οι 17άρες γκρι ζάντες αλουμινίου και η διπλή κεντρική απόληξη της εξάτμισης, μαζί φυσικά με το χαμήλωμα της ανάρτησης, του προσδίδουν μια έντονα σπορτίφ παρουσία. Στο εσωτερικό τέλος, το MX-5 Yusho Prototype εφοδιάζεται με μπάκετ καθίσματα της Recaro επενδεδυμένα με δέρμα και αλκαντάρα, ενώ το τιμόνι έχει ντυθεί με σουέντ.
TAG