Με κινητήρες από 1,2 λτ. turbo και νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο το νέο Renault Megane

Η Renault έδωσε στη δημοσιότητα την πλήρη γκάμα κινητήρων και κιβωτίων μαζί με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του Megane, το οποίο θα προσφερθεί με 4 διαφορετικές επιλογές βενζινοκινητήρων και ισάριθμες diesel.

Υπέρ-πλήρης η γκάμα κινητήρων του νέου Renault Megane, το οποίο αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Σύμφωνα λοιπόν με όσα ανακοίνωσε επίσημα η Renault, στο πεδίο του diesel θα δούμε 4 διαφορετικές επιλογές, με κινητήρα 1,5 dCi 90 και 110 ίππων, αλλά και 1,6 λτ. dCi με 130 και 165 ίππους.

Τα κιβώτια είναι μηχανικό 6 σχέσεων για τους 90, τους 110 και τους 130 ίππους, αλλά και διπλού συμπλέκτη αυτόματο 6 σχέσεων προαιρετικά για τους 110 ίππους και στάνταρ στους 165. Οι καταναλώσεις ξεκινούν μόλις από τα 3,3 λτ./100 χλμ. για τον 1,5 dCi 110 PS και οι εκπομπές CO2 από τα 86 γρ. ανά χλμ. για την ίδια έκδοση, η οποία στη χώρα μας δεν θα επιβαρυνθεί με τέλη κυκλοφορίας.

Στους βενζινοκινητήρες, συναντούμε τα μοτέρ 1,2 λτ. turbo με 100 και 130 ίππους, ατμοσφαιρική επιλογή 1,6 λίτρων με 115 ίππους, αλλά και το κορυφαίο Megane GT με 1,6 λτ. turbo 205 ίππων. Τα κιβώτια είναι στάνταρ 6τάχυτο μηχανικό στον 1,2 turbo, 5τάχυτο μηχανικό στον ατμοσφαιρικό 1.600άρη, αλλά και ένα νέο 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη αυτόματο στο Megane GT (προαιρετικά στον 1,2 λτ.-130 PS). Οι εκπομπές CO2 είναι 119 γρ./χλμ. στους 130 ίππους και 120 στους 100, ενώ η πιο γρήγορη έκδοση των 205 ίππων απαιτεί 7,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 233 χλμ./ώρα.
TAG