Η νέα Lamborghini Huracan MY2016 με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων

Χωρίς να αλλάζει τα στοιχεία απόδοσής της, η Lamborghini Huracan μειώνει ελαφρώς του ρύπους της.
Ένα χρόνο μόλις μετά το λανσάρισμά της, η Lamborghini φρεσκάρει τη Huracan, προσθέτοντας και το σύστημα που απενεργοποιεί τους 5 από τις 10 κυλίνδρους του κινητήρα της, για λόγους μείωσης των εκπομπών ρύπων.

Με 610 άλογα ισχύος, η Huracan προκαλεί δέος.
Το σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων το έχουμε δει τα τελευταία χρόνια σε αρκετούς κινητήρες των μαρκών του VW Group και πρόσφατα και στην Lamborghini Huracan Spyder. Πλέον, είναι διαθέσιμο και στην κουπέ Huracan, με τον V10 ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 5,2 λίτρων να διακόπτει τη λειτουργία των 5 από τους 10 κυλίνδρους του όταν δεν λειτουργεί σε πλήρεις ρυθμούς, με στόχο βέβαια να μειώσει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωσή του. Όταν ο οδηγός επιταχύνει, το σύστημα επαναλειτουργεί γρήγορα τους κυλίνδρους, δίνοντάς του την πλήρη δύναμη (610 ίπποι). Υπολογίζεται ότι η αλλαγή αυτή θα μειώσει τις εκπομπές CO2 στα 283 γρ./χλμ.

Μικροαλλαγές έχει και το supersport εσωτερικό.
Εκτός τώρα από τον κινητήρα, η Huracan MY2016 αποκτά ένα επαναρυθμισμένο σύστημα τετρακίνησης. που βελτιώνει περαιτέρω το κράτημα ιδίως στο πιο «light» mode λειτουργίας Strada (Sport και Corsa οι άλλες δύο επιλογές, με την Corsa να είναι για χρήση σε πίστα). Επιπλέον αυτού, στη φρεσκαρισμένη Huracan έχουμε νέα χρώματα και επενδύσεις στο εσωτερικό, ενώ οι αεραγωγοί χρωματίζονται πλέον σε μαύρη ματ απόχρωση και τα χερούλια στις πόρτες έρχονται με νέες δερμάτινες επενδύσεις. Βελτιωμένο είναι και το ηχοσύστημα Senonum με 10κάναλο ενισχυτή και 10 ηχεία στην καμπίνα. Τέλος, υπάρχει πλέον LED φωτισμός στο χώρα του κινητήρα και εξοπλιστικές ενισχύσεις στα διαθέσιμα πακέτα και προγράμματα εξατομίκευσης.
TAG