Νέος Euro 6 diesel κινητήρας και αυτόματο κιβώτιο από τη Mercedes για το SsangYong Rexton

Ο νέος 2,2 λτ. diesel κινητήρας, προσφέρει στο Rexton περισσότερη δύναμη και ροπή, αλλά και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Μετά το Turismo(Rodius), και το SsangYong Rexton εφοδιάζεται πλέον με τον νεότερο Euro 6 2,2 λτ. diesel κινητήρα της μάρκας. Παράλληλα, προσφέρεται πλέον και με νέο αυτόματο κιβώτιο από τη Mercedes.

To νέο μοτέρ του Rexton συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό
κιβώτιο, είτε με 7τάχυτο αυτόματο από τη Mercedes.
Ο νέος 2,2 λτ. e-XDi diesel κινητήρας του Rexton πληροί το πρότυπο ρύπων Euro 6 και έχει ονομαστική ισχύ 178 ίππων (155 ίπποι ο προηγούμενος 2λιτρος diesel), με άφθονη ροπή 400 Nm διαθέσιμη από τις 1.400 μέχρι τις 2.800 σ.α.λ. Χαμηλότερες είναι οι εκπομπές CO2, που μειώνονται στα 184 γρ./χλμ., από 196 γρ./χλμ.

Το νέο μηχανικό σύνολο του Rexton συνδυάζεται είτε με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα 7άρι αυτόματο που προέρχεται από τη Mercedes. Η μετάδοση της κίνησης μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου. 

Στα χαρακτηριστικά του SsangYong Rexton ξεχωρίζει το πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο βασίζεται, κάτι που το κάνει πιο σκληροτράχηλο και ανθεκτικό. Η ανάρτησή του αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και άκαμπτο άξονα με πέντε σημεία στήριξης πίσω. Στην κορυφαία έκδοση ELX, η SsangYong αλλάζει την πίσω ανάρτηση και τοποθετεί πολλαπλούς συνδέσμους, για περισσότερη άνεση στην άσφαλτο. 
TAG