Στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία της νέας Alfa Romeo Giulia

Πισωκίνητη, άψογα ζυγισμένη και με πολλές μηχανικές και τεχνικές καινοτομίες έρχεται η νέα Alfa Romeo Giulia.
Εν όψει του επίσημου λανσαρίσματός της, το οποίο στη χώρα μας αναμένεται να γίνει μέσα στο καλοκαίρι, η Alfa Romeo έδωσε στη δημοσιότητα όλα τα τεχνικά και μηχανικά στοιχεία για την πολυαναμενόμενη μεσαία Giulia.

Η γκάμα των κινητήρων της Giulia θα περιλαμβάνει αρχικά
μόνο τους diesel των 2,2 λίτρων και την κορυφαία Giulia QV.
Αρχικά, η νέα Giulia θα λανσαριστεί με έναν νέο 2,2 λίτρων diesel κινητήρα, κατασκευασμένο πλήρως από αλουμίνιο και με turbo μεταβλητής γεωμετρίας που ελέγχεται ηλεκτρικά. Το μοτέρ αυτό διαθέτει φυσικά το σύστημα ψεκασμό Multijet II, ενώ η Alfa Romeo έχει προσθέσει και άξονα εξισορρόπησης για μείωση των κραδασμών.

Η αρχική έκδοση της Giulia με αυτό το μοτέρ θα έχει ισχύ 150 ίππων και ροπή 380 Nm (450 Nm με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο), με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. (8,2 δλ. με το αυτόματο κιβώτιο) και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Διαθέσιμη θα είναι και η έκδοση με 180 άλογα και ίδια ακριβώς ροπή με αυτή των 150 ίππων. Εδώ, το 0-100 απαιτεί 7,2 δλ. (7,1 με το αυτόματο κιβώτιο) και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει η παρουσία του νέου συστήματος
πολυμέσων Connect 3D Nav με οθόνη 8,8 ιντσών.
Στην κατανάλωση, η Alfa Romeo ανακοινώνει και για τις δύο εκδόσεις μια πολύ χαμηλή μέση τιμή 4,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ.

Στο άλλο άκρο, η γκάμα θα έχει τον 2,9 λίτρων V8 BiTurbo βενζινοκινητήρα με 510 άλογα για την κορυφαία Alfa Romeo Giulia QV, ενώ αργότερα μέσα στη χρονιά αναμένουμε και τις εκδόσεις με τον επίσης νέο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 200 και 280 ίππων.

Στο τεχνικό κομμάτι, ενδιαφέρον έχει η ανάρτηση της πισωκίνητης Giulia, η οποία αποτελείται από μια νέα διάταξη με διπλά ψαλίδια εμπρός ειδικής σχεδίασης, που φροντίζουν ώστε το ελαστικό να βρίσκεται συνεχώς σε επαφή με το έδαφος κατά το στρίψιμο. Πίσω, υπάρχει μια επίσης νέα διάταξη πολλαπλών -4μισι όπως αναφέρει η Alfa- συνδέσμων.

Για τους λάτρεις της απόλαυσης, στην κορυφή των επιλογών
θα έχουμε την Alfa Romeo Giulia QV των 510 ίππων.
Η ιταλική φίρμα μας υπόσχεται επίσης ένα εξαιρετικά άμεσο τιμόνι, κορυφαία ζύγισμα μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ενώ στα φρένα, στάνταρ σε όλες της Giulia θα είναι το ηλεκτρομηχανικό σύστημα IBS, που θα βοηθά ώστε η νέα μεσαία Alfa Romeo να προσφέρει κορυφαίες αποστάσεις ακινητοποίησης.

Φυσικά, η Alfa Romeo εξοπλίζει τη Giulia με όλα τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας, όπως το Σύστημα Προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματη πέδηση, που είναι σε θέση να σταματήσει αυτόματα το αυτοκίνητο σε ταχύτητες έως 65 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό τέλος, η Alfa Romeo έχει τοποθετήσει τη νέα γενιά του συστήματος πολυμέσων Connect 3D Nav με οθόνη 8,8 ιντσών, που διαθέτει μεταξύ άλλων και ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών. Στάνταρ επιλογή θα είναι το σύστημα πολυμέσων Connect με οθόνη 6,5 ιντσών.
TAG