Με 600 άλογα και τετρακίνηση η νέα BMW M5!


Η νέα γενιά της BMW M5 θα αποκαλυφθεί στα τέλη της φετινής χρονιάς, με το νέο μοντέλο να αφήνει στην άκρη μετά από 32 ολόκληρα χρόνια την πίσω κίνηση, προς χάριν της τετρακίνησης.

Είναι δεδομένο επίσης ότι η νέα BMW M5 θα είναι και η ισχυρότερη στην ιστορία, αφού το μοτέρ της θα είναι μια ολικά αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo 4,4 λίτρων V8 βενζινοκινητήρα της BMW M με 600 άλογα ισχύος και 700 Nm ροπής.

Το κιβώτιο θα είναι ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο, που βασίζεται πάνω στο αυτόματο της ZF των υπολοίπων εκδόσεων της νέας Σειρά 5, ενώ θα μπορεί να διαχειριστεί έως και 5 διαφορετικά οδηγικά set-up.

Ο κινητήρας και το νέο κιβώτιο έχουν εξελιχθεί ώστε να συνεργαστούν ειδικά για τη νέα M5 με μια καινούργια εκδοχή της τετρακίνησης xDrive της BMW, με πολύδισκο συμπλέκτη κοντά στο κιβώτιο και συνεχώς μεταβαλλόμενο μοίρασμα της ροπής στους δύο άξονες.

Η τετρακίνηση θα έχει και το mode «M Dynamic» κατά το οποίο θα στέλνεται όλη η ροπή στους πίσω τροχούς της M5, καθιστώντας την κορυφαία BMW Σειρά 5 ουσιαστικά πισωκίνητη.

Στις επιδόσεις, με τη βοήθεια της τετρακίνησης η νέα BMW M5 θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόνο 3,5 δευτερόλεπτα, όντας 0,8 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη σε σχέση με την προηγούμενη. Η τελική ταχύτητα θα περιοριστεί στα 250 χλμ./ώρα, όμως θα υπάρχει και επιλογή για έκδοση με τελική ταχύτητα 306 χλμ./ώρα.

Εκτός τώρα από τις επιδόσεις η νέα BMW M5 θα έχει πολλές αλλαγές στο πλαίσιο και στο αμάξωμά της, με περισσότερο αλουμίνιο και ανθρακονήματα στην οροφή και την πόρτα του χώρου αποσκευών.

Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο θα βασιστεί πάνω στη νεότερη Σειρά 5, όμως θα έχει μια πιο επιθετική εμφάνιση. Σε σχέση με την προηγούμενη M5 η νέα θα είναι επίσης πιο μακριά και πιο πλατιά (+36 χλστ. και +8 χλστ. αντίστοιχα).

Εικόνα: X-Tomi Design
TAG