
Σχεδιασμένο για προσθιοκίνητα μοντέλα, το νέο αυτόματο κιβώτιο της ZF μπορεί να διαχειριστεί ροπή από 280 έως και 480 Nm. Σύμφωνα με την εταιρεία η συμβολή του στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου μπορεί να φτάσει έως και στο 16% σε σχέση με ένα 6ατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αφού επιτρέπει στο αυτοκίνητο που θα το λάβει, να κινείται στο χαμηλό φάσμα των στροφών του κινητήρα του. Το ευχάριστο μάλιστα είναι, ότι η ZF ανακοινώνει εξαιρετικά γρήγορους χρόνους αλλαγών σχέσεων και άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, χωρίς μάλιστα το κιβώτιο αυτό να είναι διπλού συμπλέκτη.
Αυτό που μένει πλέον να μάθουμε είναι το ποιες εταιρείες θα χρησιμοποιήσουν το νέο αυτό κιβώτιο και σε ποια από τα μοντέλα τους, για να δούμε τελικά και στην πράξη αν το 9HP μπορεί να κάνει πραγματικότητα όλα όσα υπόσχεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου