Nissan: Ένα νέο μοντέλο κάθε 6 εβδομάδες!

Το 6ετές πλάνο "Nissan Power 88" θα βασιστεί και σε επιτυχημένα υπάρχοντα μοντέλα όπως το εικονιζόμενο Nissan Qashqai.

Η Nissan ανακοίνωσε το νέο της 6ετές πλάνο, σύμφωνα με το οποίο μέχρι και το 2017 η εταιρεία θα πρέπει να φτάσει στο 8% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Με την ονομασία "Nissan Power 88", το νέο πλάνο στρατηγικής της εταιρείας προβλέπει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου κάθε 6 εβδομάδες και για 6 χρόνια, με στόχο την κάλυψη του 92% (!) όλων των γνωστών κατηγοριών αυτοκινήτου.

Το πλάνο αυτό της Nissan σίγουρα δείχνει πολύ φιλόδοξο. Και ανάμεσα σε αυτά που προβλέπονται, εκτός της συχνότητας παρουσίασης νέων μοντέλων, είναι και το να φτάσουν οι συνδυασμένες πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων των Renault και Nissan στα 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα, να αυξηθούν οι εμπορίες Nissan ανά τον κόσμο στις 7.500 από 6.000 σήμερα, αλλά και να παρουσιάζονται τουλάχιστον 15 νέες τεχνολογίες - σε οτιδήποτε έχει να κάνει με το αυτοκίνητο - ανά έτος και για αυτή την 6ετία.

Ηλεκτρικά μοντέλα σαν το Nissan LEAF έχουν κομβικό ρόλο στην επιτυχία του πλάνου.
Για να καταφέρει όλα αυτά η Nissan σχεδιάζει να αυξήσει από το 2012 κιόλας στο 10% το μερίδιό της στην Κινέζικη αγορά, αλλά και να ενισχύσει την παρουσία της σε όλες τις αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου (Ινδία, Ρωσία, Βραζιλία κ.λπ.). Ένας ακόμη στόχος έχει να κάνει με τα ελαφρά επαγγελματικά, εκεί όπου η Nissan έχει θέσει ως σκοπό την κατάληψη της πρώτης θέσης παγκοσμίως. Τέλος, πέρα από την ενισχύση της γκάμας των επιβατών της εταιρείας, στο σχέδιο περιλαμβάνεται και η θυγατρική Infiniti, η οποία θα πρέπει να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις της από σχεδόν 150.000 σήμερα, στις 500.000 το 2017.
TAG