Ανανέωση για το Audi A5 και νέος 1,8 turbo κινητήρας

Το Audi A5 αποκτά μια πιο πολυτελή και δυναμική παρουσία, ενώ φέρει πιο οικονομικά μοτέρ και πιο σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά.
Η Audi ανανεώνει όλη τη γκάμα του A5 (Coupe, Cabrio, Sportback) με στόχο από τη μια να φρεσκάρει την εμφάνισή του, ενώ από την άλλη να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου και να προσδώσει περισσότερα σπορτίφ στοιχεία στην οδική του συμπεριφορά. Τα ανανεωμένα μοντέλα τα αναμένουμε στην Ελλάδα μέχρι τα τέλη της χρονιάς.

Ξεκινώντας με τους κινητήρες των ανανεωμένων γερμανικών μοντέλων, θα πρέπει να τονίσουμε ότι πλέον όλα τα Audi A5 Coupe, Cabrio και Sportback θα διαθέτουν στη γκάμα τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, με στάνταρ σύστημα start&stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Η Audi μάλιστα ανακοινώνει ότι η νέα γκάμα προσφέρει μειωμένη κατανάλωση κατά 11% σε μέσο όρο και εκπομπές CO2 κατά 22% χαμηλότερες σε σχέση με πριν. Για την ελληνική αγορά το πιο ενδιαφέρον νέο είναι η προσθήκη της νέας εκδοχής του 1,8 TFSI κινητήρα με απόδοση 170 ίππων. Η μέση κατανάλωση του μοτέρ αυτού είναι μόνο 5,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 134 γρ./χλμ. Στη γκάμα των κινητήρων ακολουθεί χωρίς αλλαγές ο 2λιτρος TFSI των 211 ίππων και μετά έρχεται ένας νέος 3λιτρος V6 με 272 ίππους.

Νέος αρχικός κινητήρας 1,8 TFSI-170 ίππων για όλα τα Α5 (φωτό το Sportback).
Εκτός όμως από τις αλλαγές στους κινητήρες, η Audi ανακοινώνει και πολλές βελτιώσεις στο τεχνικό κομμάτι του οχήματος, έτσι ώστε όλα τα Α5 να αποκτήσουν περισσότερο δυναμικά χαρακτηριστικά. Έχουμε λοιπόν ένα νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ, αλλά και ανανεωμένη πίσω ανάρτηση. Στους τροχούς, στάνταρ θα είναι οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ενώ ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ζάντες έως και 20 ιντσών.

Στο εσωτερικό, το νέο τριάκτινο τιμόνι είναι η πιο σημαντική αλλαγή.
Στο αισθητικό κομμάτι, όλα τα ανανεωμένα Α5 θα λάβουν τα πολύ εντυπωσιακά εμπρός φωτιστικά με LED σε σχήμα ανάποδου "C", που μας πρωτοέδειξε το νέο Audi Q3. Ελαφρώς αλλαγμένη είναι η εμπρόσθια γρίλια, ενώ ο προφυλακτήρας έχει αποκτήσει μεγαλύτερες εισαγωγές και περισσότερο δυναμισμό. Στο πίσω τμήμα, συναντούμε ένα ραφιναρισμένο προφυλακτήρα, αλλά και ελαφρώς διαφοροποιημένα φωτιστικά. Στο εσωτερικό τέλος, το νέο τριάκτινο τιμόνι και ο αλλαγμένος επιλογέας για το αυτόματο κιβώτιο είναι οι κυριότερες προσθήκες.
TAG