Το Peugeot 508 και σε Crossover


Το πιο σκληροτράχηλο 508 δημιουργεί η Peugeot και ετοιμάζεται να το παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης

Στα πρότυπα των εκδόσεων Allroad της Audi ή των εκδόσεων Scout της Skoda, η Peugeot δημιουργεί την πλέον "περιπετειώδη" έκδοση του μεσαίου της μοντέλου 508. Πρόκειται για το νέο 508 RXH, ένα αρκετά ενδιαφέρον αυτοκίνητο, που θα μας αποκαλυφθεί πλήρως στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο (έναρξη πωλήσεων στις αρχές του 2012).

Το νέο Peugeot 508 RXH βασίζεται στις εκδόσεις Station Wagon του μεσαίου γαλλικού μοντέλου και εξωτερικά έχει λάβει όλες εκείνες τις αλλαγές που του δίνουν το χαρακτηρισμό "Crossover". Έχουμε λοιπόν έναν νέο και πολύ μοντέρνο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με LED κάθετα φώτα ημέρας, μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, τονισμένους θόλους των τροχών, αλλά και χρωμιωμένες μπάρες οροφής. Η απόσταση από το έδαφος είναι επίσης ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με αυτή του 508, χωρίς όμως η Peugeot να ανακοινώνει το ακριβές νούμερο.

Με υβριδική τετρακίνηση θα εφοδιάζεται το Peugeot 508 RXH.
Πολύ ενδιαφέρον στοιχείο του νέου μοντέλου πάντως, είναι το γεγονός ότι η γαλλική εταιρεία το πριμοδοτεί με μια οικολογική και υβριδική τετρακίνηση. Έχουμε λοιπόν έναν 2λιτρο diesel πετρελαιοκινητήρα με 163 ίππους, ο οποίος στέλνει τη ροπή στους εμπρός τροχούς, αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα 37 ίππων που στέλνει δύναμη στους πίσω τροχούς. Έτσι, δημιουργείται το οικολογικό σύστημα τετρακίνησης του μοντέλου, ενώ είναι πολύ σημαντικό να τονιστεί ότι το 508 RXH μπορεί να κινηθεί για κάποιο διάστημα και μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η κατανάλωση πάντως που ανακοινώνει η Peugeot, είναι 4,2 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται μόλις στα 109 γρ./χλμ.
TAG