Με 1.200άρη turbo το Renault Megane

Με μια νέα εκδοχή του 1.200άρη turbo κινητήρα της Renault θα δούμε το ανανεωμένο Megane.
Η Renault ανανεώνει το Megane εν όψει της νέας χρονιάς και παράλληλα του προσθέτει τη νεότερη και πιο εξελιγμένη έκδοση του 1.200άρη turbo κινητήρα της (TCe). Έτσι, το γαλλικό μικρομεσαίο κερδίζει σε κατανάλωση και εκπομπές CO2, χωρίς να χάνει σε επιδόσεις.


H ανανέωση προσδίδει στο Megane μια πιο μοντέρνα εικόνα.
Ο νέος 1.200άρης turbo κινητήρας που θα φορεθεί στο Megane, είναι ο πρώτος βενζινοκινητήρας της Renault με άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση. Η ακριβής του χωρητικότητα είναι 1.198 κ.εκ. και η απόδοσή του φτάνει τους 115 ίππους ισχύος και τα 190 Nm ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.650 στροφές. Το μοτέρ αυτό διατίθεται με στάνταρ σύστημα Stop&Start καθώς και με σύστημα ανάκτησης ενέργειας στην πέδηση και την επιβράδυνση, ώστε να προσφέρει μέση κατανάλωση μόνο 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. Από πλευράς απόδοσης, η Renault υπόσχεται τα καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας από οποιοδήποτε άλλο μοτέρ του είδους.

Εκτός πάντως από το νέο 1.200άρη turbo, το
Μικρες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, κυρίως σε χρώματα.
ανανεωμένο Megane θα λάβει μια βελτιωμένη εκδοχή του 1,5 dCi κινητήρα με 110 ίππους και μέση κατανάλωση 3,8 λίτρων πετρελαίου ανά 100 χλμ. (εκπομπές CO2: 95 γρ..χλμ.). Επίσης, προστίθεται στη γκάμα ο νέος 1.600άρης dCi με 130 ίππους και κορυφαία ροπή 320 Nm (μέση κατανάλωση: 4,0 λτ./100 χλμ. - εκπομπές CO2: 104 γρ./χλμ.). Και πέρα πάντως από τους κινητήρες, το ανανεωμένο Renault Megane θα έρθει από το Μάρτιο με ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση ύστερα από τις αλλαγές στις οποίες υποβλήθηκε (νέος εμπρός προφυλακτήρας, φώτα με λαμπτήρες LED, νέας σχεδίασης ζάντες). Επίσης, στο εσωτερικό έρχεται με νέους χρωματισμούς και επενδύσεις, που του δίνουν μια περισσότερο φρέσκια εικόνα.
TAG