Η Mazda μας φέρνει ακόμη πιο κοντά στο εντυπωσιακό ποιόν του νέου Mazda6!

Με δυναμικές αναλογίες και πανέμορφο αμάξωμα 4θυρου κουπέ, το πρωτότυπο Takeri θα μας οδηγήσει στο επόμενο Mazda6.
Το πρωτότυπο Takeri της Mazda το είδαμε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το Δεκέμβριο. Και πλέον, το νέο ιαπωνικό μεσαίο σεντάν ανακοινώθηκε ότι θα κάνει το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στην επικείμενη Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ποιό είναι όμως το πιο σημαντικό στοιχείο; Μα φυσικά, ότι πρόκειται για το πρωτότυπο εκείνο που μας αποκαλύπτει το νέο Mazda6!

Το εσωτερικό δεν είναι τόσο εντυπωσιακό σχεδιαστικά,
όσο το αμάξωμα του Takeri.
Το 2013 είναι η χρονιά που η Mazda θα μας δείξει τη νέα γενιά του μεσαίου σεντάν Mazda6 και το πρωτότυπο Takeri είναι αυτό που μας δείχνει πολλά από το ποιόν του νέου μοντέλου, αφού δεν αναμένουμε μεγάλες διαφορές με το αυτοκίνητο παραγωγής. Το νέο ιαπωνικό δημιούργημα που θα δούμε στη Γενεύη, έχει ένα πολύ δυναμικό και εντυπωσιακό 4θυρο αμάξωμα, το οποίο παραπέμπει σε κουπέ μοντέλο. Σύμφωνα με τη Mazda, δημιουργήθηκε με βάση τη νέα σχεδιαστική της φιλοσοφία με την ονομασία "KODO" (δηλ. "Η ψυχή της κίνησης"), πάνω στην οποία στηρίζεται ήδη και το νέο SUV Mazda CX-5.

Ο νέος SKYACTIV-D πετρελαιοκινητήρας του πρωτότυπου,
θα προσφέρει πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Με μήκος στα 4,85 μέτρα, το πρωτότυπο Takeri είναι ένα από τα μακρύτερο μεσαία σεντάν της εποχής. Εφοδιάζεται δε με τον νέο 2,2 λίτρων turbo diesel κινητήρα της σειράς SKYACTIV-D της Mazda, ο οποίος διακρίνεται για το μικρό του βάρος και τις χαμηλές του τριβές. Από πλευράς απόδοσης η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 175 ίππους, την ίδια στιγμή όπου χαμηλά διατηρούνται κατανάλωση και ρύποι, με τη βοήθεια και του συστήματος αυτόματης ενεργοποίησης/απενεργοποίησης i-stop, αλλά και του αυτόματου κιβωτίου SKYACTIV-D με 6 σχέσεις. Επίσης, στη μείωση της κατανάλωσης σχεδόν έως και 10% συμβάλει και η παρουσία του νέου συστήματος i-ELOOP της Mazda, το οποίο κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και πέδησης, μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και ύστερα την αποθηκεύει ώστε να τη χρησιμοποιήσει για τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, μειώνοντας έτσι το φορτίο του κινητήρα.

TAG