Nissan Invitation: Ο μεγάλος αδελφός των Micra και Juke

Το πρωτότυπο Nissan Invitation θα μας οδηγήσει σε ένα πρακτικό και δυναμικό νέο μικρό μοντέλο.
Με το πρωτότυπο Invitation της φετινής Γενεύης, η Nissan θα μας προσκαλέσει στην πρώτη οικογένεια μικρών της μοντέλων, η οποία θα αποτελείται σύντομα από τρία διαφορετικά αυτοκίνητα, προορισμένα να καλύψουν ακόμη και τις πιο απαιτητικές ανάγκες.

Αν το Micra είναι η προσιτή επιλογή και το Juke η πιο νεανική-ξεχωριστή, τότε το νέο μοντέλο παραγωγής που θα προκύψει από το πρωτότυπο Invitation της φετινής έκθεσης της Γενεύης, θα είναι και η πιο πρακτική επιλογή στη μικρή κατηγορία για τη Nissan. Εξ ου και το γεγονός ότι μόλις το Invitation ξεκινήσει τις πωλήσεις του στις αρχές της νέας χρονιάς, τότε θα σημάνει και το τέλος της εμπορικής πορείας του Nissan Note.

Με απλές γραμμές, αλλά αρκετά σύγχρονη η εσωτερική
παρουσία του πρωτότυπου.
Τι είναι όμως το Invitation; Πρόκειται για ένα πρωτότυπο μοντέλο, με δυναμικό ενός όγκου αμάξωμα, που φαίνεται ότι δεν θα απέχει αρκετά από το μοντέλο παραγωγής. Και σίγουρα εάν το μοντέλο παραγωγής υιοθετήσει κάποια από τα πιο ξεχωριστά σχεδιαστικά στοιχεία του Invitation (π.χ. τα υπέρ-μοντέρνα φωτιστικά), τότε θα έχουμε ένα από τα πιο ελκυστικά μικρά MPV της αγοράς. Είναι δεδομένο επίσης ότι η παρουσία του Invitation ορίζεται και από την προσπάθεια της Nissan να βελτιώσει την αεροδυναμική για να μειώσει τις εκπομπές ρύπων του. Όσον αφορά τώρα στο εσωτερικό, εκεί το πρωτότυπο ακολουθεί αρκετά ενδιαφέρουσες γραμμές και σίγουρα αναμένεται να διακρίνεται και για την ευρυχωρία και πρακτικότητά του.

Ιδιαίτερα οικολογικά αναμένονται τα μηχανικά σύνολα
του Invitation, χωρίς να ξεπερνούν τα 100 γρ. CO2 ανά χλμ.
Όπως προείπαμε, η πολύ καλή αεροδυναμική του αμαξώματος αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές CO2 του πρωτότυπου και παράλληλα, η ελαφριά του πλατφόρμα θα βοηθήσει και αυτή στον οικολογικό αυτό σκοπό. Ο στόχος μάλιστα έχει τεθεί από τη Nissan και είναι οι εκπομπές CO2 του μοντέλου παραγωγής να μην ξεπεράσουν τα 100 γρ./χλμ., χωρίς πάντως προς το παρόν να αναφέρεται πιο μοτέρ θα φορά. Σίγουρος πάντως θα πρέπει να θεωρείται ο ολοκαίνουργιος 1.200άρης άμεσου ψεκασμού (DIG-S), υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Micra, που προς το παρόν δεν τον έχουμε δει στην Ελλάδα καθαρά και μόνο λόγω κόστους.





TAG