Τα πλήρη στοιχεία του Toyota Prius Plug-in - Θα "καίει" μόνο 2,1 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ.!

Το Toyota Prius Plug-in φορτίζει σε 1 1/2 ώρα από ηλεκτρική πρίζα και προσφέρει πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Η Toyota έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία του νέου Prius Plug-in, δηλαδή του Prius που θα μπορεί να φορτίσει και σε πρίζα. Σύμφωνα με αυτά, το νέο υβριδικό ιαπωνικό μοντέλο θα καταναλώνει μόνο 2,1 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. και θα εκπέμπει μόλις 49 γρ. CO2 ανά χλμ.

Περισσότερη αυτονομία κίνησης αποκλειστικά ηλεκτρικά
προσφέρει το νέο Toyot Prius Plug-in.
Το Prius Plug-in είναι η νέα και ακόμη πιο οικολογική έκδοση του υβριδικού Toyota Prius, η οποία δίνει τη δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών και από εξωτερική πηγή ρεύματος. Παράλληλα, οι μπαταρίες όπου αποθηκεύεται η ενέργεια είναι μεγαλύτερες από αυτές του γνωστού μας Prius και έτσι, το Toyota Prius Plug-in μπορεί να κινηθεί σε μια απόσταση έως και 25 χλμ., χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Σύμφωνα μάλιστα με την Toyota, η πλήρη φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει σε μόλις 90 λεπτά, χρησιμοποιώντας μια απλή ηλεκτρική πρίζα.

Παρότι μεγαλύτερες σε μέγεθος, οι μπαταρίες του
Prius Plug-in διατηρούν το πορτ-μπαγκάζ στα ίδια
επίπεδα (443 λτ.) με αυτά του γνωστού Prius.
Αρκετά εντυπωσιακή είναι και οι οικονομία καυσίμου του Toyota Prius Plug-in, αφού η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η μάρκα είναι μόνο 2,1 λτ/100 χλμ. Αντίστοιχα πολύ χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2, με μέση τιμή 49 γρ./χλμ. Βέβαια, θα πρέπει να σημειωθεί ότι όταν η ενέργεια από την μπαταρία τελειώσει, το Prius Plug-in γυρίζει στην κλασσική υβριδική λειτουργία (λειτουργεί και ο κινητήρας βενζίνης των 1,8 λίτρων) και σε αυτή την περίπτωση η κατανάλωση είναι 3,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 85 γρ./χλμ. Η Toyota σημειώνει τέλος ότι η αυτονομία του Prius Plug-in είναι αρκετά υψηλή στα 1.200 χλμ., ενώ λόγω της έξυπνης τοποθέτησης των υβριδικών του μερών, το πορτ-μπαγκάζ παραμένει στα ίδια επίπεδα με αυτό του "κοινού" Toyota Prius (443 λτ.).

TAG