Αποκάλυψη του νέου Nissan Hi-Cross Concept - Θα μας οδηγήσει στο επόμενο X-Trail

Με μεγάλες διαστάσεις και 7θέσιο, το πρωτότυπο Hi-Cross μας δείχνει το που θα πορευτεί ο αντικαταστάτης του Nissan X-Trail.
Μετά την πρώτη εικόνα χαμηλής ανάλυσης του νέου πρωτότυπου Hi-Cross που η Nissan μας είχε δείξει πριν από δύο εβδομάδες, το ιαπωνικό concept αποκαλύφθηκε και επίσημα στην έκθεση της Γενεύης. Και πλέον, η Nissan μέσω αυτού, μας δείχνει και το ποιόν του αντικαταστάτη του X-Trail...

Στο φουτουριστικό εσωτερικό, ξεχωρίζει το υψηλό κεντρικό
τούνελ και οι ψηφιακές οθόνες στον πίνακα οργάνων
και την κεντρική κονσόλα.
Το πρωτότυπο Hi-Cross της Γενεύης θα οδηγήσει τελικά σε ένα νέο Crossover μοντέλο από τη Nissan, το οποίο θα αντικαταστήσει στη γκάμα της μάρκας το X-Trail. Έτσι, η Nissan θα δημιουργήσει μια πλήρης γκάμα Crossover οχημάτων, ξεκινώντας από το Juke, συνεχίζοντας στο Qashqai και το Hi-Cross, ώστε να ολοκληρώσει με το Murano.

Για την κίνηση του Hi-Cross Concept φροντίζει
ένα υβριδικό σύστημα τετρακίνησης.
Σχεδιαστικά, το ιαπωνικό πρωτότυπο ακολουθεί μια μάλλον συγκρατημένη αισθητική με αρκετές απαλές γραμμές, γεωμετρικά φωτιστικά και γρίλια σε σχήμα V. Επίσης, χαρακτηρίζεται και από τις μεγάλες του εξωτερικές διαστάσεις, μιας και το μήκος του φτάνει τα 4,66 μέτρα, το πλάτος τα 1,85 μέτρα και το ύψος τα 1,67 μέτρα. Λόγω μάλιστα του μεγάλου μεταξονίου των 2.780 χλστ., το Hi-Cross έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει στο εσωτερικό του έως και 7 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων.

Κάθε νέο πρωτότυπο που παρουσιάζεται σήμερα, είναι πλέον τάση να ενσωματώνει ένα οικολογικό σύστημα κίνησης, και από αυτό δεν ξεφεύγει ούτε το Hi-Cross, μιας και χρησιμοποιεί μια υβριδική τετρακίνηση. Ειδικότερα, ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού της Nissan, συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μέσω του CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων) κιβωτίου XTRONIC, η συνδυασμένη ισχύς και ροπή στέλνεται και στους τέσσερις τροχούς του πρωτότυπου. Η Nissan ανακοινώνει μάλιστα ότι το πρωτότυπο Hi-Cross μπορεί να κινηθεί και ηλεκτρικά όποτε χρειαστεί, παύοντας τη λειτουργία του κινητήρα και αυξάνοντας έτσι, την οικονομία καυσίμου.

TAG