Πλήρης αποκάλυψη του νέου Hyundai Santa Fe - Δεν θα αλλάξει όνομα στην Ευρώπη!

Ενισχύοντας την παρουσία της Hyundai στα SUV, το 3ης γενιάς Santa Fe κάνει την πρεμιέρα του στη Νέα Υόρκη.
Μια ακόμη πολύ σημαντική πρεμιέρα του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης που ξεκίνησε σήμερα, ήταν αυτή του νέου Hyundai Santa Fe. Διαθέσιμο με δύο διαφορετικά μεταξόνια και πιο μοντέρνο σχεδιαστικά από κάθε άλλη φορά, το νέο Santa Fe θα το δούμε σύντομα και στην Ευρώπη διατηρώντας το όνομα "Santa Fe" και χωρίς να ονομάζεται τελικά "ix45".

Πολύ πιο μοντέρνο και ενδιαφέρον αισθητικά, το Santa Fe
3ης γενιάς θα το δούμε στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι.
Για το νέο Santa Fe σας έχουμε μιλήσει και άλλες φορές (δείτε εδώ), όμως σήμερα είναι η μέρα που η Hyundai μας έδειξε το πλήρες ποιόν του νέου μεσαίου SUV της στην Έκθεση της Νέας Υόρκης. Και το πιο σημαντικό είναι ότι οι Κορεάτες μας αποκάλυψαν δύο διαφορετικές εκδόσεις του μοντέλου, μια με μεταξόνιο 2,7 μέτρων και μήκος 4,69 μέτρων, με 5 θέσεις επιβατών και μια μακρύτερη, με μεταξόνιο 2,8 μέτρων και μήκος 4,905 μέτρων, που θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες. Η τελευταία βέβαια δεν θα είναι διαθέσιμη με το λανσάρισμα του μοντέλου το καλοκαίρι, αλλά θα ακολουθήσει στις αρχές του 2013.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι σύγχρονη και αρκετά
ενδιαφέρουσα. Αναβάθμιση αναμένουμε και ποιοτικά.
Σχεδιαστικά, η 3η γενιά του Santa Fe θα βασιστεί στην πιο πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας με την ονομασία "Ρευστή Γλυπτική", ώστε να μας φέρει ένα αμάξωμα πιο μοντέρνο και δυναμικό από κάθε άλλη φορά. Στο εσωτερικό, οι φωτογραφίες μας αποκαλύπτουν ένα πολύ ενδιαφέρον αισθητικά αποτέλεσμα, με πολλές ακμές και γεωμετρικά σχήματα. Από πλευράς χώρων, η Hyundai υπόσχεται άνετες μετακινήσεις για 5 ή 7 επιβάτες και χώρων αποσκευών που φτάνει έως και τα 1.161 λίτρα στο 7θέσιο μοντέλο.

Η 7θέσια έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο του νέου
Santa Fe, αναμένεται στην Ευρώπη το 2013.
Στον τομέα των κινητήρων, το νέο Santa Fe στις Η.Π.Α. θα διατεθεί με δύο μοτέρ βενζίνης, τον 4κύλινδρο GDI κινητήρα των 2,4 λίτρων με 193 ίππους και τον επίσης 4κύλινδρο turbo των 2,0 λίτρων και 268 ίππων κινητήρα. Στην περίπτωση της έκδοσης με το μακρύ μεταξόνιο, θα υπάρχει επιλογή μόνο για ένα V6 GDI μηχανικό σύνολο 3,3 λίτρων, με απόδοση 290 ίππων. Επίσης, στη γκάμα και των δύο μοντέλων θα υπάρχει επιλογή για έκδοση με κίνηση στους 2 ή και στους 4 τροχούς, με τη δεύτερη να χρησιμοποιεί σύστημα αυτόματης τετρακίνησης. Στην Ευρώπη βέβαια, αναμένεται να μην δούμε τα παραπάνω μοτέρ και να έχουμε μικρότερου κυβισμού βενζινοκινητήρες, καθώς επίσης και κάποιον diesel.
TAG