260 άλογα για το το επόμενο VW Golf GTI και νέο εμπρός VAQ διαφορικό!

Το ισχυρότερο Golf GTI όλων των εποχών έχει σχεδόν έτοιμο η VW (κατασκοπευτική φωτογραφία).
Στο τελικό στάδιο της εξέλιξης βρίσκεται η νέα γενιά του VW Golf GTI και σήμερα, πληροφορίες από την ιστοσελίδα του Αγγλικού περιοδικού Autocar, μας αποκαλύπτουν δύο πολύ σημαντικά στοιχεία του μοντέλου: Πρώτον, ότι η ισχύς του θα εκτοξευθεί στους 260 ίππους και δεύτερον, ότι θα είναι το πρώτο μοντέλο της VW, που θα φέρει το τεχνολογικά προηγμένο εμπρός διαφορικό με την ονομασία VAQ.

Την ισχύ του κορυφαίου σήμερα VW Golf, του Golf R των
270 ίππων, θα προσεγγίσει η επόμενη γενιά του Golf GTI.
Είναι η 7η γενιά του Golf GTI αυτή που αναμένουμε να μας δείξει η VW στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού το Σεπτέμβριο, μαζί βέβαια με τη νέα γενιά του Golf. Και πλέον, σύμφωνα με το Autocar, θα έχουμε να κάνουμε με το ισχυρότερο Golf GTI όλων των εποχών! Υπεύθυνος για αυτόν τον τίτλο θα είναι ο 2λιτρος TSI κινητήρας του, ο οποίος θα αποδίδει 260 ίππους έναντι 210 στο τωρινό Golf GTI. Και για να διαχειριστεί όσο πιο καλά γίνεται αυτή την αυξημένη ισχύ, το νέο VW Golf GTI θα ενσωματώσει ένα ολοκαίνουργιο διαφορικό στους εμπρός τροχούς του.

Το νέο μπλοκέ διαφορικό με την ονομασία "VAQ" θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη Haldex (γνωστός από την τετρακίνηση πολλών μοντέλων παγκοσμίως), ο οποίος θα φροντίσει για ακόμη πιο γρήγορο μοίρασμα της ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών, εξασφαλίζοντας κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ιθύνοντες της μάρκας δηλώνουν ότι μόνο με την προσθήκη αυτού του νέου διαφορικού, το Golf GTI 7ης γενιάς θα μπορούσε να γράψει γρηγορότερους χρόνος στο Νίρμπουγκρινγκ από το τωρινό, ακόμη και χωρίς τα έξτρα άλογα του κινητήρα! Και επιπλέον αυτού, το νέο Golf GTI αναμένεται να χρησιμοποιήσει μια ελαφρύτερη εκδοχή του αμαξώματος του Golf 7ης γενιάς, η οποία θα φέρει αλουμινένια τμήματα στο πλαίσιο και στην οροφή του.


Πηγή: Autocar
TAG