Νέα Vanquish: Η κορυφαία Aston Martin αποκαλύπτεται

Δυναμική, υπέρ-πολυτελής και με μειωμένο βάρος, η νέα Aston Martin Vanquish τοποθετείται στην κορυφή των κουπέ των Βρετανών.
Αφού την είδαμε πρώτα ως πρωτότυπο στην Ιταλία κατά τη διάρκεια του φετινού Concorso d'Eleganzia της Villa D'Este, ήρθε πλέον η στιγμή να δούμε τη νέα κορυφαία Aston Martin και σε έκδοση παραγωγής! Ιδού λοιπόν η νέα Aston Martin Vanquish, το κουπέ δηλαδή εκείνο που θα αντικαταστήσει τη DBS και το οποίο θα επαναφέρει το όνομα "Vanquish", 5 χρόνια μετά το τέλος της πρώτης γενιάς.

To νέο πλαίσιο συμβάλει στη μείωση του συνολικού βάρους
της Vanquish, οφελόντας και την ακαμψία του μοντέλου.
Η νέα Aston Martin Vanquish θα έχει αρκετά κοινά στοιχεία με τη DBS, από την άλλη όμως θα έχει και αρκετές διαφορές. Η πρώτη και πιο σημαντική έχει να κάνει με το νέο πλαίσιο του βρετανικού κουπέ, το οποίο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και σύμφωνα με την Aston Martin, προσφέρει 25% καλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με αυτό της DBS, ενώ είναι και 13% ελαφρύτερο. Συνολικά, η νέα Vanquish είναι 55 κιλά ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της (συνολικά 1.739 κιλά), με οφέλη φυσικά σε επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, η αναλογία του βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα έχει κρατηθεί στο 50:50, ώστε να πριμοδοτήσει τα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Την ισχυρότερη έκδοση του V12 κινητήρα της Aston Martin
με 573 ίππους θα φέρει η νέα Vanquish.
Στο κομμάτι του κινητήρα, η νέα Aston Martin Vanquish εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα των 5,9 λίτρων της μάρκας, με απόδοση 573 ίππων (+56 PS) στις 6.750 σ.α.λ. και ροπή 620 Nm στις 5.500 στροφές. Όλη αυτή η δύναμη στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω του ίδιου κιβωτίου με αυτό της DBS, του αυτόματου Touchtronic 2 των 6 σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,1 δλ., ενώ η Vanquish μπορεί να φθάσει σε τελική ταχύτητα 295 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που η DBS απαιτούσε 4,3 δλ. για το 0-100 και είχε τελική 305 χλμ./ώρα.

Στο κομμάτι της ανάρτησης, η Vanquish φέρει τη νεότερη γενιά του Συστήματος Ενεργής Ανάρτησης ADS, που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ τριών διαφορετικών set-up (Normal, Sport και Track). Το Σύστημα Πέδησης αποτελείται από την τρίτη γενιά των Ανθρακονημάτινων-Κεραμικών φρένων της Brembo, με δίσκους 398 Χ 36 χλστ. εμπρός και 6πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω έχει δίσκους 360 Χ 32 χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες.

Άκρατη πολυτέλεια και γραμμές κοινές με αυτές της DBS,
για το εσωτερικό της νέας Aston Martin Vanquish.
Ολοκληρώνοντας με τη σχεδίαση της νέας Vanquish, θα πρέπει να τονιστεί ότι το νέο κορυφαίο κουπέ της Aston Martin έχει αρκετές αισθητικές ομοιότητες με αυτές της περιορισμένης παραγωγής Aston Martin One-77, σε ένα αποτέλεσμα δυναμικό μεν, αλλά χωρίς αυτό να ξεφεύγει από τις γνώριμες γραμμές των δημιουργημάτων των Βρετανών. Στο εσωτερικό, θα υπάρχει η δυνατότητα για επιλογή αποκλειστικά 2 ή 2+2 θέσεων, ενώ η κύρια σχεδίαση του χώρου των επιβατών έχει πολλά κοινά με αυτόν της DBS, με άρχουσα φυσικά την κεντρική κονσόλα που χωρίζει στα δύο το χώρο. Φυσικά, η πολυτέλεια βρίσκεται σε υψηλότατα επίπεδα, την ίδια στιγμή που ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει αρκετά και φθάνει πλέον στα ικανοποιητικά 368 λίτρα.
TAG