Και υβριδικό, Και diesel το Peugeot 508!

Με κατανάλωση μόλις 3,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 95 γρ./χλμ. θα διατεθεί το νέο Peugeot 508 HYbrid4.
Ενισχύοντας τη γκάμα των υβριδικών της μοντέλων, η Peugeot εφοδιάζει πλέον και το μεσαίο σεντάν 508 με το πρωτοποριακό HYbrid4 υβριδικό της σύστημα. Το νέο Γαλλικό μοντέλο θα προσφέρει έτσι από τον Ιούλιο που θα διατεθεί στις Ευρωπαϊκές αγορές, ακόμη πιο οικολογικές και οικονομικές μετακινήσεις.

Το εσωτερικό του Peugeot 508 HYbrid4, αναμένεται να είναι
το ίδιο με αυτό του υβριδικού 508 RXH της φωτογραφίας.
Η υβριδική τεχνολογία HYbrid4 της Peugeot, είναι μια από τις λίγες στον κόσμο που συνδυάζει πετρελαιοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα. Έως σήμερα, την έχουμε δει να προσφέρεται στα Peugeot 3008 και 508 RXH. Πλέον όμως και το σεντάν 508 ωφελείται από αυτήν. Όπως μάλιστα συμβαίνει και στα δύο άλλα μοντέλα της Peugeot, έτσι και εδώ το Σύστημα χρησιμοποιεί έναν 2λιτρο HDI πετρελαιοκινητήρα 163 ίππων, που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς, ενώ ένας ηλεκτροκινητήρας 37 ίππων κινεί τους πίσω τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 200 ίππους, με το σύστημα να λειτουργεί και ως τετρακίνηση.

Ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού, το Σύστημα HYbrid4 θα προσφέρει τέσσερις διαφορετικές επιλογές λειτουργίας, 4WD, Auto, Sport και ZEV, με την τελευταία να κινεί αποκλειστικά ηλεκτρικά και για μικρό χρονικό διάστημα το Peugeot 508. Σύμφωνα με τους Γάλλους, η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου περιορίζεται στα 3,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι μόνο 95 γρ./χλμ. Στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,0 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 209 χλμ./ώρα. Θα πρέπει να σημειώσουμε τέλος, ότι λόγω και της τοποθέτησης της μπαταρίας, το Peugeot 508 HYbrid4 θα έχει αρκετά μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από αυτό τον υπολοίπων εκδόσεων. Αντί λοιπόν για 515 λίτρα, ο ωφέλιμος όγκος είναι 355 λίτρα, κάτι που σίγουρα δεν θα πολυαρέσει στους οικογενειάρχες αγοραστές του....
TAG