Επίσημη αποκάλυψη του νέου Renault Clio

Το νέο Clio φιλοδοξεί να φέρει και πάλι τη Renault στην κορυφή των μικρών, με όπλα του τη σχεδίαση και τους νέους κινητήρες.
Όπως σας είχαμε προαναγγείλει από την Κυριακή, το νέο Renault Clio αποκαλύφθηκε σήμερα επίσημα από τους Γάλλους. Και, μπαίνοντας στην 4η γενιά του, το Clio αποκτά περισσότερο αισθητικό δυναμισμό, κερδίζει σε εσωτερικό στυλ και παράλληλα, επωφελείται από την παρουσία νέας γενιάς κινητήρων της Renault, με σημαντικότερο το νέο 0,9 turbo των 90 ίππων.

Στο πίσω τμήμα η σχεδίαση παραπέμπει σε κουπέ μοντέλα.
Οι πίσω πλαϊνές χειρολαβές κρύβονται στην κολώνα.
Στην τέταρτη γενιά του φθάνει λοιπόν το Renault Clio και ύστερα από 11,5 εκατομμύρια πωλήσεις σε πάνω από 115 χώρες παγκοσμίως, ήρθε η στιγμή να δούμε το ποιο ώριμο σχεδιαστικά Clio και από τα τέσσερα. Και ο λόγος αυτής της ωριμότητας έχει να κάνει με τον αρχισχεδιαστή του μοντέλου αλλά και όλων των μελλοντικών Renault, του περίφημου Laurens van den Acker. Ο Ολλανδός, προερχόμενος από μια πολύ επιτυχημένη πορεία στη Mazda, εμπνέει το νέο Clio με το νέο σχεδιαστικό DNA της Renault, που μας έχει δείξει σε πρωτότυπα όπως το DeZir (2010) ή το R-Space, το Captur και το Frendzy του 2011. Το τελικό αποτέλεσμα μας δίνει ένα πολύ δυναμικό 5θυρο μικρό μοντέλο, με έντονα κουπέ πίσω τμήμα, "κρυφές" χειρολαβές στην πίσω πόρτα, αλλά και ένα εμφατικό εμπρόσθιο μέρος, με μεγάλα φωτιστικά και τη νέα χρωμιωμένη γρίλια της Renault.

Νέα σχεδίαση στο εσωτερικό, με μίνιμαλ κονσόλα, αλλά
και έναν εντελώς διαφορετικό πίνακα οργάνων.
Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό του νέου Clio, εδώ συναντούμε κάτι εντελώς νέο για τη Renault, με αρκετό σχεδιαστικό ενδιαφέρον αλλά και αναβαθμισμένη ποιότητα και αίσθηση ποιότητας. Σε ό,τι αφορά μάλιστα στη σχεδίαση, το ταμπλό του Clio ενσωματώνει και κάποια ξεχωριστά στοιχεία, όπως η άρχουσα του ταμπλό κεντρική κονσόλα ή ο πολύ μοντέρνος πίνακας οργάνων, με το ψηφιακό ταχύμετρο στο κέντρο του. Για τους εσωτερικούς χώρους, προς το παρόν δεν μπορούμε να κάνουμε κάποια εκτίμηση μιας και η Renault δεν έχει αποκαλύψει κάποια εκ των εξωτερικών διαστάσεων του αυτοκινήτου, όπως φυσικά και τη χωρητικότητα που θα έχει το πορτ-μπαγκάζ.

Στη γκάμα των κινητήρων του νέου Clio, ξεχωρίζει ο νέος
turbo βενζινοκινητήρας των 0,9 λίτρων της Renault.
Το νέο Renault Clio θα λανσαριστεί στη χώρα μας τον Οκτώβριο, προσφερόμενο αρχικά με δύο πολύ ενδιαφέροντες κινητήρες. Κοινό χαρακτηριστικό των επιλογών αυτών, είναι ότι οι εκπομπές CO2 θα βρίσκονται κάτω από τα 100 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει ότι στην Ελλάδα το Clio θα απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Αρχική επιλογή στη γκάμα λοιπόν, θα είναι ο ολοκαίνουργιος turbo 3κύλινδρος κινητήρας των 0,9 λίτρων της Renault, με ονομαστική απόδοση 90 ίππων και 135 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση του μοτέρ αυτού περιορίζεται στα 4,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 99 γρ./χλμ. Το έτερο διαθέσιμο μοτέρ θα είναι ο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρας της Renault, με απόδοση 90 ίππων και μέση κατανάλωση μόλις 3,2 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CΟ2: 83 γρ./χλμ.). Από τις αρχές του 2013, θα προστεθεί στη γκάμα και ο νέος turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού των 1,2 λίτρων που γνωρίσαμε στο ανανεωμένο Megane, με απόδοση 120 ίππων και ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ως στάνταρ επιλογή.
TAG