![]() |
Τον Ιανουάριο ξεκινούν οι ανακλήσεις για να διορθωθούν οι εκπομπές ΝΟx των diesel κινητήρων EA 189 της VW (φωτό: VW Golf). |
Στον 1,6 TDI, η κύρια αλλαγή έχει να κάνει με την προσθήκη ενός νέου εξαρτήματος, που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα. |
Σύμφωνα με τη VW, οι τελικές τεχνικές λύσεις για τους 1,6 TDI και 2,0 TDI κινητήρες που εμπλέκονται στο
σκάνδαλο είναι απλές και δεν θα πάρουν χρόνο για να εφαρμοστούν. Για τον
1.600άρη κινητήρα, η VW
θα εγκαταστήσει ένα εξάρτημα που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα και προσφέρει
βέλτιστη καύση στο εσωτερικό του κινητήρα, ενώ παράλληλα, θα αναβαθμίσει και το
software του εγκεφάλου.
Στο 2λιτρο μοτέρ θα απαιτηθεί μόνο η αναβάθμιση στον εγκέφαλο. Η VW τονίζει ότι στην πρώτη περίπτωση απαιτείται εργασία περίπου μιας ώρας, ενώ στη δεύτερη περίπου μισής ώρα. Επιπλέον, δηλώνει ότι με τις επεμβάσεις αυτές, δεν επηρεάζονται η απόδοση ή η κατανάλωση καυσίμου των δύο κινητήρων.
Στο 2λιτρο μοτέρ θα απαιτηθεί μόνο η αναβάθμιση στον εγκέφαλο. Η VW τονίζει ότι στην πρώτη περίπτωση απαιτείται εργασία περίπου μιας ώρας, ενώ στη δεύτερη περίπου μισής ώρα. Επιπλέον, δηλώνει ότι με τις επεμβάσεις αυτές, δεν επηρεάζονται η απόδοση ή η κατανάλωση καυσίμου των δύο κινητήρων.
Η εφαρμογή των τεχνικών λύσεων για το ζήτημα με τις εκπομπές
CO2 των κινητήρων EA 189 θα ξεκινήσει τον
ερχόμενο Ιανουάριο, μέσω ανακλήσεων που αναμένεται να λάβουν χώρα μέχρι και το
τέλος του 2016. Σε εκκρεμότητα μένει μόνο το ίδιο ζήτημα που αφορά τον 1,2 TDI κινητήρα, η τελική λύση
για τον οποίο θα ανακοινωθεί στα τέλη του μήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου