Αποκάλυψη: Η Mitsubishi θα φέρει 3 νέα crossover μέχρι το 2019 - Δεν θα υπάρξει νέο Lancer και Pajero!

Ένα από τα 3 νέα crossover της Mitsubishi θα είναι ένα crossover-coupe, που θα βασιστεί στο εικονιζόμενο XR-PHEV II πρωτότυπο.
Επίθεση από τη Mitsubishi στα crossover στην επόμενη 4ετία, αφού μέχρι το 2019 οι Ιάπωνες θα μας φέρουν 3 ολοκαίνουργια μοντέλα του είδους, ενώ αντίθετα, δεν θα υπάρξει συνέχεια για τα Mitsubishi Lancer και Pajero!

Η επανασχεδιασμένη έκδοση του Outlander θα έρθει το 2017.
Μιλώντας στην Automotive News, ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Osamu Masuko, τόνισε ότι το πρώτο από τα τρία νέα crossover θα είναι ένα πολύ δυναμικό μοντέλο, που θα έχει αμάξωμα από crossover και κουπέ, και το οποίο θα τοποθετηθεί στη γκάμα μεταξύ του Mitsubishi ASX και του μεγαλύτερου Outlander. Δεν αποκλείεται μάλιστα το νέο αυτό μοντέλο να βασιστεί στο πρωτότυπο XR-PHEV ΙΙ, που παρουσίασε η εταιρεία στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το δεύτερο νέο crossover της Mitsubishi θα είναι το επανασχεδιασμένο Outlander, το οποίο θα έρθει μετά το 2017 και το τρίτο της νέας σειράς θα είναι η δεύτερη γενιά του Mitsubishi ASX, την οποία θα δούμε το 2019. Από πλευράς κινητήρων, εκτός των συμβατικών μοτέρ, το coupe crossover και το Outlander θα έχουν στη γκάμα τους και υβριδική έκδοση, ενώ το επόμενο ASX για πρώτη φορά θα διατεθεί και ως ηλεκτρικό.

Προς το παρόν, φαίνεται ότι δεν θα ξαναδούμε
το Lancer EVO στη γκάμα της Mitsubishi.
Σε ό,τι αφορά τώρα στο μέλλον του Mitsubishi Lancer και κατά συνέπεια, του κορυφαίου Lancer Evo, ο κ. Masuko τόνισε ότι προς το παρόν δεν είναι στα σχέδια της εταιρείας η παρουσίαση νέας γενιάς. Αυτό, πολύ απλά συμβαίνει γιατί η Mitsubishi δεν έχει τα χρήματα για να εξελίξει και κατασκευάσει το νέο μοντέλο, ενώ προς το παρόν δεν έχει βρει και κάποια συνεργασία, που θα της επιτρέψει να μειώσει το όλο κόστος και να φέρει έτσι ξανά στους δρόμους το Lancer. Και σε ό,τι αφορά τέλος στο μέλλον του Pajero, ο ισχυρός άνδρας της Mitsubishi απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο νέας γενιάς, αφού πλέον οι καιροί της οικονομίας κίνησης και των χαμηλών εκπομπών ρύπων δεν δικαιολογούν το κόστος εξέλιξης και παραγωγής μεγάλων SUV με off road προσανατολισμό, όπως το Pajero.


Πηγή: AutomotiveNews
TAG