Επίσημα το high-tech Hyundai IONIQ!

Η υβριδική εκδοχή του Hyundai IONIQ θα έχει σύστημα κίνησης με βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 ίππων.
Μετά από τα διάφορα σκίτσα που κατά καιρούς σας έχουμε δείξει, το πρωτοποριακό Hyundai IONIQ, το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία με 3 ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, αποκαλύφθηκε και επίσημα, μαζί με κάποια από τα τεχνικά στοιχεία του.

Το εσωτερικό διαθέτει πιο συμβατικές γραμμές με ψηφιακό
πίνακα οργάνων και χαρακτηριστικές μπλε επενδύσεις.
Το Hyundai IONIQ όπως έχουμε αναφέρει ξανά, θα διατεθεί με 3 διαφορετικά συστήματα κίνησης, ένα ηλεκτρικό, ένα υβριδικό και ένα υβριδικό που φορτίζει από πρίζα (plug-in).

Στην περίπτωση των υβριδικών, το σύστημα θα συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 1,6 λτ. GDI βενζινοκινητήρα κύκλου Άτκινσον ισχύος 105 ίππων και 147 Nm ροπής, με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων και 170 Nm ροπής. Η απαιτούμενη ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία Ιόντων-Λιθίου Πολυμερούς και το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο, διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.

Το Hyundai IONIQ κάνει χρήση ατσαλιού και αλουμινίου
στην κατασκευή του, για να μειώσει το συνολικό βάρος.
Ενδιαφέρον έχει και η κατασκευή του σασί και του αμαξώματος, όπου έχουν συνδυαστεί υψηλής αντοχής ατσάλι με αλουμίνιο (σε καπό, πίσω πόρτα και τμήματα της ανάρτησης), μειώνοντας το βάρος κατά 12,6 κιλά ή 45% σε σχέση με ένα παραδοσιακό σασί-αμάξωμα.

Σχεδιαστικά, οι γραμμές του αμαξώματος, όπως φαίνονται από την πρώτη φωτογραφία, χαρακτηρίζονται από την αεροδυναμική σχεδίαση του πίσω μέρος, με το καπό να ανεβαίνει ψηλά και να λειτουργεί σαν μια ενσωματωμένη αεροτομή.

Εσωτερικά, η σχεδίαση είναι πιο συμβατική και ξεχωρίζουν οι οθόνες στον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα, μαζί με το μεγάλο πάνελ για τον κλιματισμό, αλλά και σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα.

Πιο αναλυτικά στοιχεία για το νέο Hyundai IONIQ μαζί και με φωτογραφίες του εμπρόσθιου τμήματός του, αναμένουμε να δοθούν σύντομα στη δημοσιότητα, ώστε το αυτοκίνητο να μπει στην παραγωγή μετά και την επίσημη εμφάνισή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.
TAG