LC 500: Το εντυπωσιακό νέο κουπέ της Lexus!

Το νέο πισωκίνητο κουπέ LC 500 κλέβει τις εντυπώσεις με την παρουσία του, αλλά και τα τεχνικά και μηχανικά του στοιχεία.
H Lexus παρουσιάζει στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το νέο κουπέ LC 500, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που σηματοδοτεί την στροφή της εταιρείας προς πιο δυναμικά, σπορτίφ και εντυπωσιακά αυτοκίνητα.

Για την κίνηση του νέου κουπέ της Lexus υπάρχει ένα
νέο V8 μοτέρ 5,0 λίτρων με 474 ίππους.
Το νέο LC 500 βασίζεται πάνω στο πρωτότυπο LF-LC της Lexus του 2012, ενώ στηρίζεται και σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που ονομάζεται «GA-L», πάνω στην οποία θα βασιστούν από εδώ και πέρα αρκετά από τα μελλοντικά μοντέλα της Lexus.

Πολυτελές και σπορτίφ το εσωτερικό του LC 500, που διαθέτει
και αρκετά high-tech συστήματα άνεσης.
Χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου Lexus LC 500 αποτελεί η σφηνοειδής σχεδίασή του, αλλά και η μεγάλη πολυγωνική γρίλια της μάσκας στο εμπρόσθιο τμήμα. Ιδιαίτερη είναι και η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, τόσο στο μπροστινό, όσο και στο πίσω μέρος του μοντέλου.

Στα τεχνικά στοιχεία του αυτοκινήτου, η Lexus ανακοινώνει ότι το αμάξωμα του νέου LC 500 είναι το πιο άκαμπτο της ιστορίας της και αυτό επιτεύχθηκε μεταξύ άλλων, μέσω της χρήσης υψηλής αντοχής ατσαλιού στην πλατφόρμα, αλουμινίου στην ανάρτηση και ειδικής δομής στα πίσω «φτερά».

Η Lexus φρόντισε να τοποθετήσει τη θέση οδήγησης πολύ
χαμηλά, για να τονίσει το σπορ χαρακτήρα του LC 500.
Ειδικά τώρα για τον κινητήρα του, το νέο Lexus LC 500 εφοδιάζεται με έναν V8 βενζινοκινητήρα 5,0 λίτρων, με ισχύ 474 ίππων και ροπή 527 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με ένα ειδικά εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων της Aisin, που υπόσχεται τόσο γρήγορες αλλαγές, όσο αυτές ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Στο πεδίο των επιδόσεων, η Lexus υπόσχεται ότι για το 0-100 χλμ./ώρα το νέο LC 500 απαιτεί χρόνο κάτω από 4,5 δευτερόλεπτα, χωρίς ωστόσο προς το παρόν να ανακοινώνει τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του. Στον όλο δυναμισμό του οχήματος αναμένεται να συμβάλλει και η κατανομή βάρους εμπρός/πίσω στο 52/48, αλλά και φυσικά η πίσω κίνηση.
TAG