Η Mercedes αποκαλύπτει επίσημα τη νέα E-Class

Μετά τη διαρροή της προηγούμενης εβδομάδας, η νέα γενιά της Mercedes E-Class παρουσιάζεται επίσημα σήμερα στο Ντιτρόιτ, επιβεβαιώνοντας σχεδόν όλα τα στοιχεία που σας είχαμε αποκαλύψει!

Η Mercedes ονομάζει τη νέα E-Class (κωδικός W213) ως το «πιο έξυπνο πολυτελές σεντάν» και εκτός από όλα τα νέα χαρακτηριστικά της, το νέο γερμανικό μεγάλο αυτοκίνητο θα ντεμπουτάρει μια σειρά από τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, που δικαιολογούν αυτό το χαρακτηρισμό.

Ανάμεσα στις νέες τεχνολογίες της E-Class ξεχωρίζει η παρουσία του νέου Συστήματος μερικής αυτόνομης οδήγησης Drive Pilot, μέσω του οποίου το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να ακολουθεί αυτόματα και διατηρώντας μια ασφαλή απόσταση το αυτοκίνητο που κινείται εμπρός του, σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα και χωρίς ο οδηγός να κάνει τίποτα εκτός από το να κρατά το τιμόνι.

Επίσης, το Drive Pilot έχει τη δυνατότητα να ακολουθήσει αυτόματα το εμπρόσθιο αυτοκίνητο ακόμη και εάν αυτό αλλάξει λωρίδα για να αποφύγει ένα εμπόδιο. Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα και για πλήρως αυτόματου σταμάτα-ξεκινά, ενώ η νέα E-Class μπορεί αυτόματα ακόμη και να αλλάξει λωρίδα!

Εκτός τώρα των νέων τεχνολογιών, η νέα Mercedes E-Class θα διατεθεί στην Ευρώπη σε 4 εκδόσεις κινητήρων, τη 2λιτρη βενζινοκίνητη turbo E 200 με 184 ίππους, τις diesel 2,0 και 3,0 λίτρων E 220d και E 350 d με 195 και 258 ίππους αντίστοιχα, αλλά και την υβριδική, που φορτίζει από πρίζα, E 350 e με 286 ίππους. Όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Λίγο πιο μετά από το λανσάρισμά της την ερχόμενη Άνοιξη, η γκάμα θα συμπληρωθεί και από άλλες εκδόσεις κινητήρων, μεταξύ των οποίων και από έναν νέο 4κύλινδρο diesel με 150 ίππους, αλλά και περαιτέρω επιλογές 4κύλινδρων βενζινοκίνητων μηχανικών συνόλων.

Στα υπόλοιπα στοιχεία της Mercedes E-Class, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι από πλευράς διαστάσεων, το μήκος ανεβαίνει στα 4,923 μέτρα (+43 χλστ.) και το μεταξόνιο αυξάνεται κατά 65 χλστ. φθάνοντας στα 2.939 χλστ. συνολικά. Το αμάξωμα έρχεται επίσης με βελτιωμένη αεροδυναμική και ομώνυμο συντελεστή cd: 0,23, με άμεσα οφέλη σε κατανάλωση, απόδοση-επιδόσεις και θόρυβο.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η νέα γενιά της Mercedes E-Class πατάει πάνω στη νεότερη MRA πλατφόρμα της γερμανικής εταιρείας, στην οποία βασίζονται οι C-Class και S-Class, κερδίζοντας σε ακαμψία, αλλά και φυσικά, σε βάρος.
TAG