Νέα Brabus C 63 S: Ένας πύραυλος εδάφους-εδάφους 650 ίππων

Για αυτούς που αναζητούν το απόλυτο σε επιδόσεις και δύναμη, η Brabus δημιουργεί τη νέα C 63 S με 650 άλογα και 820 Nm ροπής.
Ο κορυφαίος βελτιωτικός οίκος της Brabus βελτιώνει την Mercedes-AMG C 63 S των 510 ίππων, βγάζοντας 650 καθαρόαιμα άλογα και εκτοξεύοντας σε εξωπραγματικά νούμερα τις επιδόσεις της.

Επιδόσεις supercar προσφέρει ο νέος πύραυλος της Brabus,
με 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δλ. και τελική 320 χλμ./ώρα.
Ξεκινώντας με τις επιδόσεις, η φτιαγμένη C 63 S της Brabus προσφέρει χρόνους επιταχύνσεων που ζαλίζουν για ένα μεσαίο σεντάν: 0-100 χλμ./ώρα σε μόνο 3,7 δευτερόλεπτα (3,8 για τη στέισον) και τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα, με τελική βελτιώση 0,3 δλ. και 70 χλμ./ώρα αντίστοιχα σε σχέση με την εργοστασιακή Mercedes-AMG C 63 S.

Το εσωτερικό της C 63 S τονίζει περαιτέρω τον πολυτελή
του χαρακτήρα, με επιπλέον αρκετές σπορ λεπτομέρειες.
Για να καταφέρουν να επιτύχουν αυτά τα νούμερα, οι άνθρωποι της Brabus πρόσθεσαν νέες τουρμπίνες στον bi-turbo 4λιτρο V8 κινητήρα του αυτοκινήτου, ενίσχυσαν τη δομή του μπλοκ και επαναπρογραμμάτισαν τον εγκέφαλο. Επίσης, τοποθέτησαν και μια ολοκαίνουργια σπορ εξάτμιση, με ενεργές βαλβίδες.

Το τελικό αποτέλεσμα των αλλαγών μας δίνει τελική ισχύ 650 ίππων και ροπή 820 Nm, με αύξηση 140 ίππων και 120 Nm σε σχέση με το μοντέλο του εργοστασίου.

Εκτός από τον κινητήρα, η Brabus σε συνεργασία με τη Bilstein εξέλιξε και μια ειδική, ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που φροντίζει να κρατά γερά τη C 63 S στο δρόμο. Φυσικά, υπάρχει το απαραίτητο εξωτερικό αεροδυναμικό βελτιωτικό πακέτο για το αμάξωμα σε μαύρο ματ χρώμα, ενώ προσφέρονται και αρκετές εσωτερικές επιλογές εξατομίκευσης.

Αλλαγμένοι τέλος είναι και οι τροχοί, με επιλογές δύο διαφορετικών design 20άρων ζαντών, που συνδυάζονται με ελαστικά Continental, Pirelli ή Yokohama με μέγεθος 255/30 ZR 20 εμπρός και 275/30 ZR 20 πίσω.
TAG