Η Ford
ανανεώνει την εμφάνιση και το εσωτερικό του Kuga, ενώ παράλληλα για πρώτη φορά του χαρίζει έναν μικρού
κυβισμού diesel
κινητήρα, καθιστώντας το έτσι σαφώς πιο ενδιαφέρον εμπορικά και σε αγορές όπως
η ελληνική.
Μέχρι σήμερα, ο μικρότερος κυβισμού diesel του Kuga ήταν 2λιτρος, κάτι που τον έκανε
ουσιαστικά απρόσιτο φορολογικά στην Ελλάδα. Πλέον, στην ανανεωμένη του εκδοχή
το SUV της Ford αποκτά τον γνωστό
1.500άρη TDCi
πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων στην προσθιοκίνητη έκδοσή του, που του χαρίζει
μέση κατανάλωση μόνο 4,4 λτ./100 χλμ.
Στη γκάμα έρχεται επίσης και μια νέα έκδοση του 1.500άρη
βενζινοκινητήρα EcoBoost
με 120 ίππους, μαζί με τις εκδόσεις των 150 ίππων (αμφότερα προσθιοκίνητα) και
182 ίππων (4X4). Οι diesel συμπληρώνονται με τους
2λιτρους TDCi των 150
και 180 ίππων.
Πέρα από την ανανέωση των κινητήρων, το Kuga αποκτά ένα διαφορετικό και πιο
επιθετικό εμπρόσθιο τμήμα, με νέα μεγάλη γρίλια, καινούργιο προφυλακτήρα και
επανασχεδίασμενα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας.
Στο πίσω μέρος, οι προβολείς μεγαλώνουν σε διαστάσεις και ο
προφυλακτήρας γίνεται πιο δυναμικός, υπάρχει επιπλέον και αυτόματα
αναδιπλούμενος κοτσαδόρος, ενώ στο πλάι ξεχωρίζουν οι νέας σχεδίασης ζάντες
αλουμινίου.
Εσωτερικά, η Ford
προσθέτει τη νέα μεγαλύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας για την
3η γενιά του συστήματος infotainment SYNC
3, που προσφέρει αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα και χειρισμό για πρώτη φορά και
μέσω ειδικών κινήσεων του χεριού, χωρίς επαφή.
Σε ό,τι αφορά τέλος στο λανσάρισμά του, το ανανεωμένο Ford Kuga θα ξεκινήσει τις
πωλήσεις του στην Ευρώπη (αλλά και στη χώρα μας) στο τέταρτο εξάμηνο της
φετινής χρονιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου