Με μέση κατανάλωση μόνο 1,7 λτ./100 χλμ. το νέο Kia Optima Plug-in Hybrid

Το οικογενειακό Kia Optima αποκτά υβριδική έκδοση που φορτίζει από πρίζα, μειώνοντας την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.
Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του θα κάνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου το νέο Kia Optima Plug-in Hybrid, προσφέροντας εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Το υβριδικό σύστημα του Optima έχει ισχύ 205 ίππων και
προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ.
Πρόκειται για το πρώτο υβριδικό όχημα που φορτίζει και από πρίζα (Plug-in Hybrid) της Kia, το οποίο βασίζεται πάνω στο μεσαίο σεντάν Optima και φέρει έναν 2λιτρο GDI βενζινοκινητήρα 156 ίππων, μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος αγγίζει τους 205 ίππους.

Η απαιτούμενη ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 9,8 kWh, η οποία βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών, μειώνοντας τη χωρητικότητά του στα 307 λτ.

Στο εσωτερικό αλλάζει ο πίνακας οργάνων, ενώ υπάρχει και
ένα νέο εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού.
Σύμφωνα με την Kia, η μέση κατανάλωση του υβριδικού Plug-in Optima είναι μόλις 1,7 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 αντίστοιχα πολύ χαμηλές (37 γρ./χλμ.). Στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα.

Η Kia, έχει επίσης βελτιώσει την αεροδυναμική του υβριδικού Optima, με επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και νέα ενεργή γρίλια. Με τον τρόπο αυτό, ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί στο cd: 0,25, από cd: 0,27 στο «κανονικό» μοντέλο.

Τέλος, το νέο οικολογικό Optima εφοδιάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, αλλά και με ένα προηγμένο σύστημα κλιματισμού, που έχει τη δυνατότητα λειτουργίας μόνο από την πλευρά του οδηγού όταν δεν είναι παρόντες άλλοι επιβάτες, ώστε να εξοικονομηθεί ενέργεια.
TAG