Αποκάλυψη της νέας Pagani Huayra BC των 800 ίππων!

Με 800 άλογα ισχύος και 1.100 Nm ροπής, η νέα Pagani Huayra BC είναι ένα από τα κορυφαία supercars του πλανήτη.
Την ισχυρότερη και πιο ελαφριά έκδοση του supercar Huayra αποκάλυψε η Pagani, με τη νέα Huayra BC να κατασκευάζεται σε μόλις 20 μονάδες, έχοντας αναβαθμισμένη ισχύ 800 ίππων και κοστίζοντας ούτε λίγο ούτε πολύ, 2.300.000 ευρώ.

Για τη διαχείριση των 800 αλόγων, η Huayra BC έχει ένα νέο
κιβώτιο που προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές σχέσεων.
Η νέα κορυφαία Pagani Huayra αντλεί την ονομασία της από τον Benny Caiola, τοn πρώτο πελάτη της Pagani. Σε σχέση με την «απλή» Huayra, η ισχύς του 6λιτρου V12 κινητήρα της έχει ανέβει στους 800 ίππους (+61 άλογα) και η ροπή του φθάνει στο ιλιγγιώδες νούμερο των 1.100 Nm!

O κινητήρας συνδυάζεται με ένα εντελώς νέο 7άρι μηχανικό, αυτοματοποιημένο κιβώτιο της Xtrac, με ηλεκτροϋδραυλική μετάδοση και ανθρακονημάτινο συγχρονιζέ, το οποίο προσφέρει καταιγιστικές αλλαγές σχέσεων σε μόλις 75 μιλισεκόντ, ενώ ζυγίζει 40% λιγότερο από ένα αντίστοιχο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο.

Η Pagani έχει προβεί σε εκτεταμένες βελτιώσεις μείωσης
του βάρους της Huayra BC, φθάνοντάς το μόλις στα 1.218 κιλά.
Στο ίδιο πεδίο της ελάφρυνσης, η Pagani έχει προχωρήσει σε μια σειρά από βελτιώσεις, που μειώνουν το βάρος της Huayra BC κατά 132 κιλά σε σχέση με τα 1.350 της «απλής» Huayra. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται ελαφρύτεροι κατά 9 κιλά τροχοί και νέα εξάτμιση τιτανίου (-7,1 κιλά), ελαφρύτερα φρένα, αλλά και ένα νέο εξελιγμένο υλικό από ανθρακονήματα, που είναι 50% πιο ελαφρύ και 20% πιο στιβαρό από τα ανθρακονήματα που γνωρίζουμε σήμερα.

Δυστυχώς, η Pagani δεν ανακοινώνει στοιχεία επιδόσεων της Huayra BC, ωστόσο είναι σίγουρο ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα πέσει κάτω από τα 3,0 δλ. και η τελική ταχύτητα θα ανέβει πάνω από τα 370-380 χλμ./ώρα.

Το εσωτερικό γεμίζει με πανάκριβες επενδύσεις από αλκαντάρα
και ανθρακονήματα, σε ένα εντελώς ξεχωριστό αποτέλεσμα.
Εκτός τώρα του κινητήρα και της ελάφρυνσης, η νέα Pagani Huayra BC έχει και ένα εντελώς νεοδιαμορφωμένο αεροδυναμικά αμάξωμα (σύμφωνα με την Pagani, μόνο η οροφή δεν πειράχτηκε σε σχέση με την «απλή»), που φροντίζει ώστε να κρατά ακόμη πιο σφιχτά στην άσφαλτο το αυτοκίνητο και να προσφέρει ακόμη περισσότερη οδηγική απόλαυση.

Στο εσωτερικό, η Pagani έχει προσθέσει νέα σπορ καθίσματα, ενώ κάνει εκτεταμένη χρήση επενδύσεων από ανθρακονήματα και αλκαντάρα, που τονίζουν το ξεχωριστό χαρακτήρα της νέας κορυφαίας Huayra.

Να σημειώσουμε τέλος, ότι και τα 20 κομμάτια της Huayra BC που θα κατασκευάσει η Pagani έχουν ήδη πωληθεί, με τους τυχερούς της ιδιοκτήτες να καταβάλουν το υψηλό αντίτιμο των 2.300.000 ευρώ.
TAG