Με κατανάλωση μόνο 1,4 λτ./100 χλμ. το Toyota Prius Plug-in

Το νέο Toyota Prius Plug-in έρχεται με πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.
Η Toyota παρουσίασε τη νέα υβριδική, plug-in έκδοση του Prius, η οποία έχει τη δυνατότητα να κινηθεί για μεγαλύτερη απόσταση ηλεκτρικά, μειώνοντας τη μέση κατανάλωση μόλις στα 1,4 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 32 γρ./χλμ.

Το νέο Toyota Prius Plug-in έχει τη δυνατότητα να κινηθεί
αμιγώς ηλεκτρικά για απόσταση έως και 35 χιλιομέτρων.
Η νέα έκδοση του Toyota Prius έχει τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας της και από πρίζα, εξ ου και φέρει μια μεγαλύτερης χωρητικότητας 8,8 kWh μπαταρία ιόντων-λιθίου, που της παρέχει τη δυνατότητα κίνησης για περισσότερη ώρα με ηλεκτρισμό, μειώνοντας κατά συνέπεια την κατανάλωση καυσίμου του υβριδικού συστήματος του αυτοκινήτου.

Εξ ου και η Toyota υπόσχεται μέση κατανάλωση μόλις 1,4 λτ./100 χλμ., έναντι 3,0 λτ./100 χλμ. του «απλού» υβριδικού Prius, με τις εκπομπές ρύπων να μειώνονται στα 32 γρ./χλμ. (από 70 γρ./χλμ.). Με τη μπαταρία πλήρως φορτισμένη, το Prius Plug-in μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά για απόσταση έως 35 χιλιομέτρων και με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα.

Το εσωτερικό έρχεται με αποκλειστικά 4θέσια διάταξη.
Ξεχωρίζει η πολύ μεγάλη οθόνη αφής πάνω στην κονσόλα.
Υπάρχουν όμως και άλλες διαφορές μεταξύ του νέου Toyota Prius Plug-in και του Prius, με το νέο μοντέλο να διαθέτει διαφορετικά φώτα εμπρός-πίσω, νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με επανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης, αλλά και ενεργή εμπρόσθια γρίλια για περαιτέρω αεροδυναμική βελτίωση.

Στο εσωτερικό, η Toyota του έχει προσδώσει μια αποκλειστικά 4θέσια διάταξη, με πολύ μεγάλη οθόνη αφής 11,6 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Παράλληλα, το Prius Plug-in φέρει και ένα εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού, που λειτουργεί ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις του νέου Toyota Prius Plug-in Hybrid θα ξεκινήσουν στα τέλη της χρονιάς, χωρίς προς το παρόν να έχουν γίνει γνωστές οι τιμές του.
TAG