Η Toyota
παρουσίασε τη νέα υβριδική, plug-in έκδοση του Prius, η οποία έχει τη δυνατότητα να κινηθεί για μεγαλύτερη απόσταση ηλεκτρικά, μειώνοντας τη μέση
κατανάλωση μόλις στα 1,4 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 32 γρ./χλμ.
Η νέα έκδοση του Toyota Prius έχει τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας της και από
πρίζα, εξ ου και φέρει μια μεγαλύτερης χωρητικότητας 8,8 kWh μπαταρία ιόντων-λιθίου, που της
παρέχει τη δυνατότητα κίνησης για περισσότερη ώρα με ηλεκτρισμό, μειώνοντας
κατά συνέπεια την κατανάλωση καυσίμου του υβριδικού συστήματος του αυτοκινήτου.
Εξ ου και η Toyota
υπόσχεται μέση κατανάλωση μόλις 1,4 λτ./100 χλμ., έναντι 3,0 λτ./100 χλμ. του
«απλού» υβριδικού Prius,
με τις εκπομπές ρύπων να μειώνονται στα 32 γρ./χλμ. (από 70 γρ./χλμ.). Με τη μπαταρία
πλήρως φορτισμένη, το Prius Plug-in μπορεί να κινηθεί μόνο
ηλεκτρικά για απόσταση έως 35 χιλιομέτρων και με ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα.
Υπάρχουν όμως και άλλες διαφορές μεταξύ του νέου Toyota Prius Plug-in και του Prius, με το νέο μοντέλο να διαθέτει
διαφορετικά φώτα εμπρός-πίσω, νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με επανασχεδιασμένους
προβολείς ομίχλης, αλλά και ενεργή εμπρόσθια γρίλια για περαιτέρω αεροδυναμική
βελτίωση.
Στο εσωτερικό, η Toyota του έχει προσδώσει μια αποκλειστικά 4θέσια διάταξη, με
πολύ μεγάλη οθόνη αφής 11,6 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Παράλληλα, το Prius Plug-in
φέρει και ένα εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού, που λειτουργεί ακόμη και όταν το
αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις του νέου Toyota Prius Plug-in Hybrid θα ξεκινήσουν στα τέλη
της χρονιάς, χωρίς προς το παρόν να έχουν γίνει γνωστές οι τιμές του.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου