Με 540 άλογα το νέο Audi R8 Spyder είναι πιο δυνατό και πιο γρήγορο από ποτέ!

Ακόμη πιο εκρηκτικό καθιστά η Audi το νέο R8 Spyder, με V10 κινητήρα 540 άλογων και 0-100 σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.
Η Audi επέλεξε την Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης για να αποκαλύψει τη νέα γενιά του ανοικτού supercar της Audi R8 Spyder, το οποίο έρχεται με περισσότερη δύναμη και ακόμη πιο εκρηκτικές επιδόσεις.

Άκρως επιθετική η σχεδίαση του κορυφαίου γερμανικού
ανοικτού μοντέλου, με στοιχεία και από το αγωνιστικό Audi R8.
Όλο το «ζουμί» στη νέα γενιά του R8 Spyder είναι η υιοθέτηση του νεότερου V10 ατμοσφαιρικού βενζινοκινητήρα των 540 ίππων, ο οποίος προέρχεται από το κουπέ R8. Με το μοτέρ αυτό κάτω από το καπό του, το ανοικτό supercar απαιτεί πλέον μόλις 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (από 4,0 δλ. πριν), ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 318 χλμ./ώρα.

Η σχεδίαση του νέου Aydi R8 Spyder ακολουθεί και πάλι τη λογική της πολύ κοντά στον εμπρόσθιο άξονα τοποθέτηση της καμπίνας των επιβατών, μαζί με μια υφασμάτινη οροφή που απαιτεί 20 δλ. για να ανοίξει και κλείσει σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

Η καμπίνα διατηρεί τη high-tech και σπορ σχεδίασή της. Στο
τιμόνι, διακρίνονται οι αγωνιστικοί στρογγυλοί διακόπτες.
Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο μοντέλο είναι κοντύτερο κατά 152 χλστ. (4,42 μέτρα), αλλά πλατύτερο κατά 355 χλστ. Κατά την κατασκευή του, χρησιμοποιήθηκαν κατά 50% τα ίδια τμήματα με το αγωνιστικό Audi R8, που κέρδισε τις 24 ώρες της Νταϊτόνα τον περασμένο μήνα.

Αρκετά βελτιωμένη είναι και η στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος (πάνω από 50%), ενώ το συνολικό βάρος έχει κρατηθεί στα 1.612 κιλά, παρά τις πολλές ενισχύσεις σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου.

Σημειώστε τέλος, ότι η μετάδοση της κίνησης, όπως ακριβώς και στο κουπέ R8 έτσι και εδώ, γίνεται αποκλειστικά μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις, μαζί με εξελιγμένη τετρακίνηση quattro
TAG