Με καινούργιο υβριδικό σύστημα 1.000 ίππων έρχεται η νέα γενιά του αγωνιστικού πρωτότυπου Audi R18. |
Η Audi
αποκάλυψε επίσημα μόλις πριν λίγες ώρες το ολοκαίνουργιο αγωνιστικό της
πρωτότυπο R18, με το
οποίο η γερμανική εταιρεία θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αγώνων
Αντοχής, αλλά και στο φημισμένο 24ωρο αγώνα του Λε Μαν.
Το νέο Audi R18 είναι πιο αεροδυναμικό, πιο ισχυρό αλλά και με βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με πριν. |
Παράλληλα, το γερμανικό αγωνιστικό εφοδιάζεται και με ένα
νέο υβριδικό σύστημα κίνησης, που προσφέρει συνδυαστική ισχύ 1.000 ίππων, ενώ
παράλληλα διαθέτει ένα νέο σύστημα αποθήκευσης της ενέργειας, που χρησιμοποιεί
μπαταρίες ιόντων-λιθίου.
Συνολικά, η Audi τονίζει ότι σε σχέση με το πρώτο R18, το νέο μοντέλο έχει χαμηλότερη κατανάλωση κατά 32,4%. |
Μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα, παραμένει αλλά με αρκετές
βελτιώσεις ο 4λιτρος V6
TDI diesel της Audi, ο οποίος προσφέρει πάνω από 514
άλογα ισχύος και 850 Nm
ροπής.
Σημειώστε ότι το συνολικό βάρος του αγωνιστικού πρωτότυπου δεν ξεπερνά τα 875 κιλά, με την Audi να τονίζει ότι σε σχέση με την πρώτη γενιά του R18 το 2011, το νέο μοντέλο έρχεται με βελτιωμένη κατά 32,4% κατανάλωση καυσίμου.
Σημειώστε ότι το συνολικό βάρος του αγωνιστικού πρωτότυπου δεν ξεπερνά τα 875 κιλά, με την Audi να τονίζει ότι σε σχέση με την πρώτη γενιά του R18 το 2011, το νέο μοντέλο έρχεται με βελτιωμένη κατά 32,4% κατανάλωση καυσίμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου