Έρχεται με 300 άλογα το νέο πιο ισχυρό VW Golf GTI!

Με ισχύ κοντά στα 300 άλογα και στήσιμο για χρήση πιστά, θα παρουσιαστεί σύντομα το νέο VW Golf GTI Clubsport S.
Η VW ετοιμάζει εντατικά την ισχυρότερη έκδοση του VW Golf, με το νέο Golf GTI Clubsport S να βασίζεται πάνω στο GTI Clubsport των 265 ίππων με ακόμη περισσότερη δύναμη και ημιαγωνιστικά χαρακτηριστικά.

Το νέο κορυφαίο VW Golf GTI θα βασιστεί πάνω στο Golf GTI
Clubsport, όμως θα έχει ακόμη πιο σκληροπυρηνικό set-up.
Το νέο Golf GTI Clubsport S ήδη εθεάθη στην πίστα του Nürburgring να πραγματοποιεί τα τελικά του τεστ, με τον κινητήρα του να είναι ο ίδιος 2λιτρος TSI των 290 ίππων που γνωρίζουμε από το νέο SEAT Leon CUPRA 290, όμως στο Golf αναμένεται η ισχύς του να ανέβει στα 300 άλογα, φθάνοντας στα ίδια επίπεδο με το VW Golf R.

Αυτό όμως που θα διαφοροποιήσει το νέο κορυφαίο Golf GTI από το Golf R, θα είναι από τη μια η μετάδοση της κίνησης (το GTI Clubsport S θα είναι προσθιοκίνητο, ενώ το Golf R τετρακίνητο), αλλά και από την άλλη, τα στοιχεία που θα λάβει για χρήση σε πίστα.

Ο κινητήρας του κορυφαίου Golf GTI θα είναι ο 2λιτρος TSI
των 290 ίππων του SEAT Leon CUPRA, με έξτρα 10 άλογα.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, για λόγους ελάφρυνσης του βάρους τα πίσω καθίσματα θα αφαιρεθούν, όπως επίσης και μια σειρά από άλλα στοιχεία του εξοπλισμού άνεσης που δεν απαιτούνται. Παράλληλα, θα προστεθεί και ένα roll cage στο πίσω τμήμα.

Είναι δεδομένο επιπλέον ότι το νέο Golf GTI Clubsport S θα έχει και ρυθμίσεις στην ανάρτησή του με στόχο τη χρήση στην πίστα, αλλά και ενισχυμένα φρένα.

Από πλευράς κόστους, όλες οι παραπάνω βελτιώσεις θα έχουν ως αποτέλεσμα η τιμή του να είναι πιο υψηλή από αυτή του Golf R, καθιστώντας το έτσι και το πιο ακριβό Golf παραγωγής.

Σε ό,τι αφορά τέλος στο λανσάρισμά του, αυτό αναμένεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς και, λόγω του ειδικού του χαρακτήρα, η VW θα διαθέσει το Golf GTI Clubsport S σε περιορισμένο αριθμό παραγωγής. Περισσότερα, σε κάθε περίπτωση θα γνωρίζουμε σύντομα, όταν και το νέο hot Golf παρουσιαστεί επίσημα.

Πηγή: Autocar
TAG