Νέος EcoBlue diesel από τη Ford με περισσότερη ροπή και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου

Ο νέος EcoBlue diesel της Ford έρχεται για να συνδυάσει με τον καλύτερο τρόπο την πολύ καλή απόδοση, με την οικονομία κίνησης.
Η Ford παρουσίασε τον πρώτο κινητήρα της νέας γενιάς EcoBlue diesel μηχανικών συνόλων της που θα εξοπλίσουν σταδιακά όλα τα μοντέλα της, έχοντας ως στόχο να συνδυάσουν την πολύ καλή απόδοση, με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.

Πρώτο μοντέλο που λαμβάνει τον νέο κινητήρα είναι το
επαγγελματικό Transit. Θα ακολουθήσουν τα επιβατικά Ford.
Ο νέος 2λιτρος, 4κύλινδρος EcoBlue diesel, όπως έχει συμβεί και με τον βενζινοκινητήρα EcoBoost της Ford, σχεδιάστηκε από «λευκό χαρτί» και στις καινοτομίες του περιλαμβάνονται ο υψηλής πίεσης άμεσος ψεκασμός με νέας γενιάς μπεκ 8 οπών, η νέου τύπου εισαγωγή, η καινούργια τουρμπίνα της Inconel, καθώς και ο νέας σχεδίασης στρόφαλος και εκκεντροφόροι.

Σε σχέση με τον προηγούμενο 2,2 λίτρων TDCi πετρελαιοκινητήρα που αντικαθιστά, ο νέος 2λιτρος EcoBlue προσφέρει 13% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου (πάνω από 10% μείωση σε εκπομπές CO2) και παράλληλα, 20% περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Ειδικά το τελευταίο, έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση στην πόλη, τη βελτίωση σε κραδασμούς, αλλά και τη μείωση του θορύβου από τον κινητήρα (-4db στο ρελαντί).

Τα πρώτα μοντέλα της Ford που θα λάβουν τον 2,0 λίτρων (1.995 κ.εκ.) EcoBlue θα είναι τα επαγγελματικά Transit και Transit Custom, σε μια γκάμα εκδόσεων από 100 έως 240 ίππους.

Από εκεί και πέρα, πολύ σύντομα η Ford θα εισάγει τον νέο EcoBlue και στα επιβατικά μοντέλα της, σε αποδόσεις που θα ξεπεράσουν τους 200 ίππους. Πολύ σημαντικό ιδίως για τη χώρα μας, αποτελεί το γεγονός ότι θα δούμε και έκδοσή του στα 1,5 λίτρα, πέρα από τις 2λιτρες.
TAG