Το Mercedes Citan
βασίζεται πάνω στο Renault Kangoo
ως απόρροια της συνεργασίας Daimler/Renault-Nissan, έχοντας επαγγελματική και
επιβατική έκδοση. Η δεύτερη, είναι και το πεδίο της ασυνήθιστης αυτής βελτίωσης
της γερμανικής VÄTH.
Η VÄTH ειδικεύεται στη βελτίωση των αυτοκινήτων της Mercedes και στην περίπτωση
που κάποιος ιδιοκτήτης του Citan
το θελήσει, η εταιρεία έχει να του προτείνει μια άκρως ενδιαφέρουσα βελτιωτική
πρόταση.
Αρχικά, στο ενός όγκου τετραγωνισμένο αμάξωμα του Citan ο γερμανικός βελτιωτικός
οίκος προσθέτει πλαϊνά σκαλοπάτια, μαζί με νέες ράγες οροφής, αλλά και
μονομπλόκ ζάντες 18 ιντσών. Εσωτερικά, συναντούμε νέες μαύρες επενδύσεις στο
πάτωμα.
Στη βελτίωση της εμφάνισης του Mercedes Citan, αλλά και των οδικών
του χαρακτηριστικών, σημαντικό ρόλο παίζει και το χαμήλωμα του αμαξώματος.
Ενισχυμένα είναι και τα φρένα.
Στο πεδίο του κινητήρα, με έναν απλό επαναπρογραμματισμό του
«εγκεφάλου» η VÄTH ανεβάζει την ισχύ του made by Renault 1,5 CDI
πετρελαιοκινητήρα κατά 25 άλογα, φθάνοντάς τη στα 135. Η τελική ταχύτητα
αυξάνεται επίσης στα 165 χλμ./ώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου