Νέο Honda Civic με 1,0 και 1,5 turbo 129 και 182 ίππων

Η Honda μετά το αμερικάνικων προδιαγραφών, παρουσίασε και το ευρωπαϊκό 5θυρο Civic 10ης γενιάς, το οποίο θα έρθει με νέους κινητήρες βενζίνης turbo 1,0 και 1,5 λίτρων, αλλά και με diesel μετά από 1 χρόνο από σήμερα.

Το 10ης γενιάς Civic λοιπόν, όπως σας έχουμε ξαναγράψει, διατηρεί μια εντελώς διαφορετική φόρμα σε σχέση με το προηγούμενο, σε ένα λιγότερο ιδιαίτερο σχεδιαστικά, 5θυρο αμάξωμα.

Ωστόσο αυτό που έχει ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον είναι οι διαστάσεις του, αφού η Honda αύξησε το μήκος του στα 4.495 χιλιοστά, όντας έτσι το μακρύτερο χάτσμπακ της κατηγορίας του. Αυξημένο είναι και το πλάτος (1,8 μέτρα), το μεταξόνιο (2,7 μέτρα), ενώ μόνο το ύψος έχει μειωθεί κατά 20 χλστ.

Οι αυξημένες διαστάσεις αναμένεται να  χαρίσουν στο εσωτερικό του νέου Honda Civic πολύ καλούς χώρους, με το πορτ-μπαγκάζ να είναι πολύ μεγάλο (478 λτ., +1 λίτρο παραπάνω από το προηγούμενο).

Πολλές αλλαγές έχουμε και στο τεχνικό κομμάτι, αφού η Honda βασίζει το νέο Civic σε μια ολοκαίνουργια προσθιοκίνητη πλατφόρμα, που είναι 16 κιλά πιο ελαφριά από πριν. Εντελώς νέα είναι και η ανάρτηση, με πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα, που αντικαθιστούν τον ημιάκαμπτο των προηγούμενων Civic.

Αρκετό ενδιαφέρον υπάρχει και στο πεδίο των κινητήρων, αφού η Honda προσφέρει στο Civic τον ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο 1.000άρη turbo VTEC με 129 ίππους ισχύος, αλλά και τον 4κύλινδρο 1.500άρη turbo VTEC με 182 άλογα. Αμφότεροι θα συνδυαστούν με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT.

Στο diesel, θα δούμε μια βελτιωμένη έκδοση του γνωστού μας 1.600άρη i-DTEC των 120 ίππων, ωστόσο αυτή θα αργήσει πολύ, μιας και η Honda θα τη λανσάρει τον Νοέμβριο του 2017.

Μέχρι τότε, το νέο Honda Civic που ξεκινά την παραγωγή του για την Ευρώπη στα τέλη της χρονιάς, θα πορευτεί αποκλειστικά με τους δύο νέους turbo κινητήρες βενζίνης. Η κατασκευή του μοντέλου θα γίνεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Honda στο Σουίντον της Μεγάλης Βρετανίας.
TAG