Επίσημη παρουσίαση της κεντρομήχανης Porsche 911 RSR!

Η Porsche αποκάλυψε το νέο της αγωνιστικό «όπλο», την 911 RSR, με την οποία η εταιρεία θα πάρει μέρος στην κατηγορία GT της FIA και στις περίφημες 24 ώρες του Λε Μαν.

Η νέα Porsche 911 RSR έρχεται με τον 4λιτρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα της γερμανικής φίρμας, ο οποίος αποδίδει 510 άλογα και συνδυάζεται με ένα αγωνιστικό σειριακό 6τάχυτο κιβώτιο, με paddles αλλαγής σχέσεων και μπλοκέ διαφορικό.

Η καινοτομία σε σχέση με το πισωκίνητο παρελθόν είναι ότι το μοτέρ αυτό έχει τοποθετηθεί στο κέντρο (μπροστά από τον πίσω άξονα), επιτρέποντας έτσι στους σχεδιαστές της Porsche να προσφέρουν έναν μεγαλύτερο πίσω διαχύτη, βελτιώνοντας την αεροδυναμική της 911.

Παράλληλα, με τη νέα θέση του κινητήρα η Porsche έχει εξασφαλίσει και περισσότερη σταθερότητα στα οδικά χαρακτηριστικά της 911 RSR, σε συνδυασμό πάντα και με την εντελώς νέα ανάρτηση, φρένα, σασί κ.λπ. 

Ουσιαστικά, σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα θέση του μοτέρ απαίτησε την σχεδίαση της νέας αγωνιστικής 911 από λευκό χαρτί.

Εμφανισιακά, εκτός από τον εντελώς νέο πίσω διαχύτη, η Porsche έχει τοποθετήσει και μια νέα μεγάλων διαστάσεων αεροτομή, που εμπνέεται από αυτή της κορυφαίας αγωνιστικής Porsche 919 Hybrid.

Ως προς τα φρένα, η 911 RSR αποκτά τεραστίων διαστάσεων 6πίστονες δαγκάνες, αγωνιστικών πάντα προδιαγραφών, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει ένα νέο Σύστημα Αποφυγής Σύγκρουσης, που χρησιμοποιεί ραντάρ ώστε να προειδοποιεί τον οδηγό για την περίπτωση σύγκρουσης και βοηθά στην αποφυγή ατυχημάτων μέσα στην πίστα.

Στο εσωτερικό, ένα πλήρες roll cage προστατεύει τον οδηγό, ενώ υπάρχει μπάκετ σταθερό αγωνιστικό κάθισμα, αγωνιστικό τιμόνι και ρυθμιζόμενα πεντάλ για την εύρεση της επιθυμητής θέσης οδήγησης.


Σε δράση, τη νέα Porsche 911 RSR θα τη δούμε στις 28 Ιανουαρίου 2017 στις περίφημες 24 ώρες της Νταϊτόνα. Συνολικά, αναμένεται το νέο αγωνιστικό να μετάσχει σε 19 αγώνες μέσα στην προσεχή χρονιά.
TAG