Η Porsche
θυμίζουμε ότι πέρυσι ήταν η Πρωταθλήτρια στη φημισμένη σειρά αγώνων που
περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τον 24ωρο αγώνα του Λε Μαν. Οι Γερμανοί,
φιλοδοξούν και φέτος να κατακτήσουν τον τίτλο, με τη νέα 919 Hybrid LMP1.
Το νέο αγωνιστικό πρωτότυπο έρχεται για να προσαρμοστεί
στους νέους κανονισμούς του πρωταθλήματος, όντας το μοναδικό που συγκαταλέγεται
στην κατηγορία των 8 Megajoules,
βάσει της οποίας μεγαλύτερο ποσοστό της δύναμής του πρέπει να προέρχεται από
άλλη πηγή πλην του βενζινοκινητήρα του.
Κατά συνέπεια, η ισχύς του turbo 2λιτρου V4 μοτέρ του έχει μειωθεί κάτω από τους
500 ίππους, με τους μηχανικούς της Porsche να προσθέτουν 2 νέα Συστήματα Ανάκτησης Ενέργειες, ένα
τοποθετημένο εμπρός που ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση και ένα πίσω, που
χρησιμοποιεί την πίεση των καυσαερίων για να ανακτήσει επιπλέον ενέργεια.
Η ενέργεια των δύο συστημάτων αποθηκεύεται στις μπαταρίες
ιόντων-λιθίου και στη συνέχεια, παρέχεται στον εμπρόσθιο άξονα με μέγιστη ισχύ
που ξεπερνά τους 400 ίππους, αυξάνοντας έτσι τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού
συστήματος κίνησης ακόμη και πάνω από τους 900 ίππους.
Φυσικά, εκτός του συστήματος κίνησης, οι μηχανικοί της Porsche έχουν προβεί σε αλλαγές και στην αεροδυναμική της
919 Hybrid, με
αντίστοιχες βελτιώσεις και σε στοιχεία όπως η πρόσφυση, το κράτημα και τα
γενικότερα οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου