Νέο ελαφρωμένο Ford GT Competition για χρήση σε πίστα

Η Ford παρουσιάζει το νέο GT Competition, το οποίο έρχεται με μια σειρά από βελτιώσεις που το καθιστούν πιο ικανό για χρήση σε πίστα, δίνοντας έμφαση στη μείωση του βάρους του.

Οι βελτιώσεις στις οποίες έχει προβεί η Ford στο νέο GT Competition φροντίζουν ώστε να μειώσουν το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου για ακόμη καλύτερο κράτημα στην πίστα.

Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται ένα αγωνιστικού τύπου ακρυλικό Perspex καπό κινητήρα με ενσωματωμένο αεραγωγό, χειροκίνητο άνοιγμα και carbon στήριγμα, καθώς και ένα πιο λεπτό κατά 50% πίσω τζάμι.

Παράλληλα, η Ford τοποθετεί ειδικές carbon αγωνιστικές ρίγες σε όλα τα GT Competition, αλλά και ανθρακονημάτινες επενδύσεις στις μπροστινές κολώνες και τους πλαϊνούς καθρέπτες.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το αγωνιστικών προδιαγραφών roll cage εγκεκριμένο από τη FIA, ενώ πάντα για λόγους μείωσης του βάρους δεν υπάρχει κλιματισμός, ηχοσύστημα, τα ντουλαπάκια για μικροαντικείμενα των «κανονικών» GT, αλλά και οι ποτηροθήκες.

Από την άλλη, έχουν τοποθετηθεί ανθρακονημάτινες επενδύσεις στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και το εσωτερικό των θυρών, καθώς και ειδική σουέντ αλκαντάρα επένδυση στις πόρτες και τον πίνακα οργάνων. Οι αλλαγές στο εσωτερικό ολοκληρώνονται με τα κόκκινα paddles αλλαγής ταχυτήτων.

Στα υπόλοιπα στοιχεία του, το Ford GT Competition διαθέτει ζάντες από ανθρακονήματα, εξάτμιση τιτανίου, ενώ ο 3,5 λίτρων V6 κινητήρας του διατηρεί στα 650 άλογα την ισχύ του όπως και στα «απλά» Ford GT, χωρίς πάντως η Ford να ανακοινώνει τις επιδόσεις του.


Το νέο Ford GT Competition θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό, με τον αγοραστή να μπορεί να επιλέξει μεταξύ 6 διαφορετικών εξωτερικών χρωμάτων (μαύρο, λευκό, ασημί, μπλε, γκρι και κίτρινο). Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό το πόσο θα κοστίζει η πιο πιστάδικη έκδοση του αμερικάνικου supercar.
TAG