Η Ford παρουσιάζει το νέο GT Competition, το οποίο έρχεται με μια σειρά από βελτιώσεις που το καθιστούν πιο ικανό για χρήση σε πίστα, δίνοντας έμφαση στη μείωση του βάρους του.
Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται ένα αγωνιστικού τύπου ακρυλικό Perspex καπό κινητήρα με ενσωματωμένο αεραγωγό, χειροκίνητο άνοιγμα και carbon στήριγμα, καθώς και ένα πιο λεπτό κατά 50% πίσω τζάμι.
Παράλληλα, η Ford τοποθετεί ειδικές carbon αγωνιστικές ρίγες σε όλα τα GT Competition, αλλά και ανθρακονημάτινες επενδύσεις στις μπροστινές κολώνες και τους πλαϊνούς καθρέπτες.
Από την άλλη, έχουν τοποθετηθεί ανθρακονημάτινες επενδύσεις στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και το εσωτερικό των θυρών, καθώς και ειδική σουέντ αλκαντάρα επένδυση στις πόρτες και τον πίνακα οργάνων. Οι αλλαγές στο εσωτερικό ολοκληρώνονται με τα κόκκινα paddles αλλαγής ταχυτήτων.
Στα υπόλοιπα στοιχεία του, το Ford GT Competition διαθέτει ζάντες από ανθρακονήματα, εξάτμιση τιτανίου, ενώ ο 3,5 λίτρων V6 κινητήρας του διατηρεί στα 650 άλογα την ισχύ του όπως και στα «απλά» Ford GT, χωρίς πάντως η Ford να ανακοινώνει τις επιδόσεις του.
Το νέο Ford GT Competition θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό, με τον αγοραστή να μπορεί να επιλέξει μεταξύ 6 διαφορετικών εξωτερικών χρωμάτων (μαύρο, λευκό, ασημί, μπλε, γκρι και κίτρινο). Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό το πόσο θα κοστίζει η πιο πιστάδικη έκδοση του αμερικάνικου supercar.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου