Η Levante, το πρώτο SUV στην ιστορία της Maserati αποτελεί το πεδίο πλήρους βελτίωσης της γνωστής Novitec, η οποία της προσφέρει μια πολύ δυναμική εμφάνιση και περισσότερη δύναμη σε όλα τα μοτέρ της.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhiz-jds0vcHE-CU2rP9vVK8OZhDgGr4wXuDL5yx_-gepZAXZ8643RK_I8Tvec0Mf9hRcidGVcbIEaRcRXb3q3QGevsdWZyd-KbYuMbakWssEh0z5q0cQ2dCiPj9r4qdwaT-Rg8mVqLCA/s320/Levante+Novitec3.jpg)
Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί ένα νέο τμήμα στο καπό από ανθρακονήματα, επίσης ένα carbon εμπρόσθιο σπόιλερ, αλλά και πίσω αεροτομή και διαχύτης πάλι από ανθρακονήματα, που τονίζουν αντίστοιχα την εμφάνιση της Levante.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiFr9xGwwmFLR-x9XrP99TTumqdgS0WzVbZTp4HuAqo-Lw6piI1D3JAmrDH2jhoOwKkby_xWpJrSM6diCdtdePVtyPJy6MlyKcSKU7VTM1k8a-yx5nFQFi3xF1Q428YNe4UPy9Zsnkaiw/s320/Levante+Novitec4.jpg)
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η αρχική βενζινοκίνητη έκδοση της Levante με τον 3λιτρο biturbo κινητήρα αποκτά πλέον 487 άλογα ισχύος και 660 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόνο 4,8 δευτερόλεπτα.
Η επίσης 3λιτρη biturbo Levante diesel αυξάνει τη δύναμή της στους 318 ίππους (από 266 άλογα εργοστασιακά) και τη ροπή στα 680 Nm, με το 0-100 χλμ./ώρα να πέφτει στα 6,2 δευτερόλεπτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου