Η VW θα εφοδιάσει το ανανεωμένο Golf με μια νέα εκδοχή του καινούργιου 1,5 λτ. TSI Evo κινητήρα βενζίνης, ο οποίος θα σβήνει εν κινήσει για να περιορίσει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEibw15lgvxg0Xc7sj6PoQm_8z02uyXcXmaixcHI6uqD_geSjWYGZKXdP9kePDcL8L2GPTMdhIP_QpyVlIHyW19D8DFrH2-ULlpnX65KGwf3pCLsQdDssgTFyStO7lm-lPaYepXKQrHGmA/s320/Golf+new+TSI2.jpg)
Σύμφωνα με τη VW, η λειτουργία αυτή αναμένεται να μειώσει σε πραγματικές συνθήκες κατά 0,4 λτ./100 χλμ. την κατανάλωση του κινητήρα σε σχέση με μια συμβατική εκδοχή του.
Για να προσφέρει αυτή τη λειτουργία η VW έχει τοποθετήσει μια έξτρα, compact μπαταρία ιόντων-λιθίου, η οποία φροντίζει ώστε όλα τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου να μένουν σε λειτουργία όταν ο κινητήρας σβήνει.
Σε ό,τι αφορά στα χαρακτηριστικά του, η νέα αυτή εκδοχή του 1,5 λίτρων TSI Evo κινητήρα βενζίνης έχει ονομαστική ισχύ 130 ίππων και ροπή 200 Nm. Η μέση κατανάλωση που θα προσφέρει στο Golf θα είναι 4,6 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 104 γρ./χλμ.).
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου